09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 30 آبان 1396 در ساعت 23 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پخش تابلو فرش سفید ساده باف برای چاپ عکس با دستگاه سابلیمیشن و یو وی از طریق مجموعه پرسان پارس به شهرهای مختلف انجام می شود.

تابلو فرش چاپی یک محصول جدید در صنعت تولید و فروش تابلو فرش ماشینی است که مدت کوتاهی است که در کشور ما و سایر کشورهای تولید کننده فرش و تابلو فرش رواج یافته است. در چین علاوه بر تابلو فرش، انواع فرش چاپی نیز تولید می شود و در بازارهای بین المللی عرضه می کردد. مهمترین دغدغه خریداران در خرید این محصولات این است که آیا تابلو فرش چاپی قابلیت شستشو دارد؟ آیا تغییر رنگ یا ترکیب رنگ با شستن در آن ایجاد نمی شود؟

بهترین تابلو فرش سفید برای چاپ

افرادی که در حوزه چاپ عکس روی تابلو فرش فعالیت دارند، می توانند با دنبال نمودن مطالب این سایت، محصولات بهتری را به مشتریانشان عرضه کنند. اول اینکه بهترین فرش ساده باف سفیدی که می توان برای فرآیند چاپ استفاده کرد، فرش پلی استری است که شانه و تراکم بالایی داشته باشد. از آنجایی که پلی استر در کیفیت 1200 شانه تولید نمی شود، بهترین محصول برای این عملیات فرش ابریشمی هزار شانه تراکم سه هزار می باشد. جنس اکریلیک با وجودی که با کیفیت 1200 شانه تولید می شود، اما چاپ بر روی آن به زیبایی محصولات پلی استری در نمی آید و بهتر است کار چاپ روی آن انجام نشود. این مرکز انواع مختلفی از فرش سفید خام ساده باف را در کیفیت های مختلف تولید نموده و در ابعادی که مشتریان نیاز دارد، ریشه نموده وزیگزاگ می کند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر