09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
« بازگشت به لیست اخبار | چهارشنبه 11 مرداد 1396 در ساعت 18 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی هر سال در تاریخ 13 الی 16 شهریور در محل دائمی نمایشگاه ها در تهران برگزار می شود و بزرگترین برندها و تاجران فرش از سراسر جهان در آن شرکت می کنند.

نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی در تهران بزرگترین رویداد مربوط به صنعت فرش ایران به شمار می رود که هر ساله در شهریور ماه برگزار می گردد. در این نمایگاه بزرگترین برندهای داخلی و خارجی شرکت می کنند و محصولات برجسته خود را به نمایش می گذارند، از سوی دیگر تاجران برتر جهان که در حوزه صادرات و واردات این محصول فعالیت دارند برای یافتن محصولات مورد نظرشان از غرفه های این نمایشگاه ها دیدن می کنند و همین امر اهمیت این نمایشگاه را دو چندان نموده است. برای داشتن غرفه مناسب می بایست شرکت ها از اسفند ماه سال قبل رزرو مکان را انجام داده و برنامه ریزی های لازم جهت دکور و سایر اقدام را انجام دهند.

در سال 96 هم شرکت های برجسته کاشان، مشهد و سایر تولید کننده های بزرگ کشور در این همایش بزرگ شرکت کرده اند و برندهای خارجی متعددی نیز در آن حضور دارند، علاقه مندان به بازدید می توانند از تاریخ 13 الی 16 شهریور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی از غرفه ها دید نمایند. مجموعه پرسان پارس نیز همراه شما خواهد بود و بهترین محصولاتش را در این نمایشگاه عرضه خواهد داشت.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر