09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 10 اسفند 1399 در ساعت 11 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع گلیم فرش ترک ایرانی – خرید گلیم فرش ترکیه ای – فرش ترک ارزان – فرش ترک فانتزی – فرش ترک دیجی کالا – فرش ترکیه ای جدید – قیمت فرش ترک.

استفاده از لوازم مدرن و شیک جدید در خانه های ایرانی امروزه افزایش زیادی پیدا کرده است و بر خلاف گذشته که در اکثر خانه ها لوازم سنتی یا کلاسیک استفاده می شد، امروزه اولویت اکثر دیزاینر ها و مردم عادی در تنظیم چیدمان خانه، طراحی مدرن و لوازم شیک و خاص فانتزی و منحصر به فرد می باشد؛ فرش ترکیه ای جدید ترین تولید کارخانه های گلیم فرش کاشان هستند که با طرح های مدرن و فانتزی خاص تولید می شوند و در چیدمان های جدید کاربرد زیادی دارند. در بافت این فرش ها از طراحی های فانتزی و متفاوتی استفاده می شود که برای هر شرکت منحصر به فرد بوده و بر خلاف فرش های کلاسیک که عمدتا اکثر شرکت ها طرح مشترک داشتند، تولید فرش ترک ایرانی در هر کارخانه ای با نقشه های منحصر به فرد انجام شده و این موضوع به ایجاد تنوع بیشتر در فرش ترکیه ای جدید موجود در بازار کمک زیادی کرده است و خرید فرش فانتزی با مدل های جدید برای مشتریان جذاب تر شده است.

انواع فرش ترک اتاق خواب و پذیرایی

فرش ترک ایرانی کفپوشی است که در عین حال که با طراحی های مدرن و نقشه های فانتزی طراحی و تولید شده است، کیفیت بافت خوب و ماندگاری بالایی دارد و بر عکس فرش ترکیه ای که با کمترین شانه و تراکم و با الیاف نازک و کیفیت متوسط تولید می شوند، فرش ترک ایرانی با بهترین الیاف بافته می شود و از نظر ماندگاری و دوام بسیار بهتر بوده و سازگاری بیشتری با سلیقه ایرانیان دارد. انواع فرش ترک اتاق خواب، پذیرایی یا آشپزخانه ای که در کاشان تولید می شود ابعاد متناسب با فضای خانه های ایرانی دارند و طرح های مدرنی که برای تولید استفاده شده نیز بسیار شکیل و جذاب هستند.

از نظر مشخصات فنی نیز تنوع زیادی در فرش ترک ایرانی وجود دارد و شما می توانید انواع گلیم فرش ترکیه ای جدید ارزان قیمت، فرش ترکیه ای جدید 700 شانه اصل با قیمت بالا یا فرش ترک ایرانی 500 شانه با قیمت متوسط سفارش دهید و اینکه کدام یک از این محصولات را انتخاب می کنید به سلیقه شخصی شما و بودجه تان بستگی دارد.

فرش ترکیه ای جدید

خرید فرش ترک ایرانی از کارخانه

همانطور که گفته شد فرش ترک ایرانی با تنوع زیادی در طرح و نقشه و کیفیت بافته می شود اما خریداران این محصولات جدید در شهر محل زندگی شان نمی توانند تمامی این نقشه های جدید را مشاهده نموده و انتخاب راحت و مطمئنی داشته باشند، لذا استفاده از یک سایت خرید آنلاین فرش ماشینی با طرح فرش ترک ایرانی که کیفیت محصولاتش درجه یک باشد و تنوع طرح و رنگ آن نیز بالا باشد به خریداران کمک خواهد کرد که بهترین و جدیدترین فرش ترکیه ای را از کاشان خریداری نمایند.

در مجموعه پرسان پارس ما جدیدترین و متنوع ترین مدل های فرش ترک ایرانی را که در کارخانه فرش و گلیم فرش کاشان تولید می شود را در سایت به صورت پیوسته قرار می دهیم و به صورت مستقیم امکان خرید فرش ترکیه ای جدید برای مشتریان از سراسر کشور فراهم شده است.

فرش ترک ایرانی

قیمت فرش ترکیه ای جدید کاشان

در کاشان فرش ترکیه ای جدید با طراحی مدرن و فانتزی خاص به شکل های مختلف تولید می شود و قیمت فرش ترک ایرانی نیز بر اساس همین مشخصات فنی که در تولید بوده تعیین می شود، هر فرش طرح ترک با توجه به شانه و تراکم جنس الیاف به کار رفته در آن و نوع بافتش قیمت گذاری می شود و برای دریافت قیمت فرش ترکیه ای مد نظرتان لازم است ابتدا از بین طرح هایی که در بخش گلیم فرش ترک در سایت قرار داده ایم فرش مرود نظرتان را انتخاب نموده و عکس آن را برای کارشناسان ارسال کنید تا قیمت فرش ترکیه ای مد نظر شما را به نرخ روز به اطلاع شما برسانند. محصولات موجود در مجموعه ما به لحاظ مشخصات فنی به شرح زیر هستند:

  • گلیم فرش 350 شانه مدرن با تراکم 960
  • گلیم فرش ترکیه ای 400 شانه تراکم 1800
  • فرش ترک ایرانی 500 شانه
  • فرش فانتزی 700 شانه درجه یک

هر کدام یک از این محصولات قیمت های مشخصی دارند و لذا تنوع طرح و قیمت در این مجموعه برای فرش ترک ایرانی یا همان فرش ترکیه ای جدید بسیار بالا بوده و حتما در گالری محصولات ما فرشی متناسب با نیاز و سلیقه شخصی شما وجود دارد.

خرید فرش ترک ایرانی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر