09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 19 شهریور 1399 در ساعت 17 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید اینترنتی تابلو فرش عکس چهره – قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش هدیه – سفارش بافت عکس شخصی بر روی فرش ماشینی – بافت تابلو فرش سفارشی از روی عکس.

فروشگاه اینترنتی تابلو فرش چهره پرسان پارس به صورت کاملا اختصاصی در زمینه تولید انواع تابلو فرش هدیه مشغول به فعالیت می باشد. از مزیت های خرید تابلو فرش سفارشی مناسب بودن آن جهت هدیه برای هر سن و سال، جنسیت و سلیقه می باشد. ما در این مجموعه در تلاشیم با به کارگیری مواد اولیه درجه یک و دستگاه های مدرن تابلو فرش عکس سفارشی شما را در بالاترین کیفیت به دست شما برسانیم.

خرید اینترنتی تبدیل عکس به تابلو فرش یکی از راحت ترین روش ها، مقرون به صرفه ترین و ماندگارترین هدایا را برای عزیزان شما به همراه خواهد داشت.

از خصوصیات خرید تابلو فرش سفارشی می توان به سهولت در ثبت سفارش اشاره کرد که بدون این که طرف مقابلتان متوجه شود با انتخاب یکی از عکس های ایشان، هدیه ای شگفت انگیز را برای او انتخاب کرده اید.

تابلو فرش عکس چهره در مشهد

شهر مشهد به عنوان یکی از بزرگ ترین شهرهای زیارتی و سیاحتی کشور هر ساله میزبان خیلی عظیمی از هم میهنان می باشد که به دنبال ثبت خاظرات شیرین سفارش هستند از همین رو سفارش تابلو فرش عکس سفارشی چهره می تواند لذت سفر را برای همیشه در ذهن شما ماندگار کند.

البته از آن جایی که مسافران از شهرهای مختلف به شهر مشهد مقدس وارد می شوند امکان ارسال تابلو فرش عکس شخصی به آدرس مورد نظرشان در زمان دلخواه و به صورت کاملا رایگان فراهم می باشد. هنگام ثبت خرید تابلو فرش سفارشی امکان ویرایش تصاویر، بالا بردن رزولوشن و یا درج متن و تاریخ نیز وجود دارد تا یک عکس کاملا اختصاصی و با کیفیت بر روی فرش بافت شود.

تابلو فرش عکس سفارشی

قیمت تابلو فرش با عکس شخصی

تابلو فرش عکس شخصی با قیمت بسیار ارزان علاوه بر این که هدیه ای بسیار با ارزش و ماندگار می باشد برای خریداران نیز مقرون به صرفه می باشد.

قیمت تابلو فرش عکس سفارشی چهره به نوع الیاف فرش، میزان کیفیت رنگ، اندازه سفارش و ماندگاری آن بستگی دارد که باید اذعان کنیم تمامی سفارشات تبدیل عکس به تابلو فرش با کیفیت درجه یک و قابل شست و شو در فروشگاه اینترنتی تابلو فرش پرسان پارس عرضه می شود.

جدیدترین لیست قیمت خرید تابلو فرش سفارشی چهره را از طریق شماره های واتساپ و تلگرام 09124602254 و 09131629159 مطلع شوید.

تابلو فرش سفارشی

تابلو فرش سفارشی از روی عکس

برای این که بتوانید سفارش فرش از روی عکس را بدهید دو روش در پیش دارید. یکی بافت عکس بر روی فرش و دیگری چاپ عکس روی فرش می باشد که تابلو فرش عکس سفارشی چاپی برای چهره معمول تر می باشد.

برای بافت تابلو فرش چهره از فرش 1000 شانه تراکم 3000 ده رنگ استفاده می شود که در دو اندازه 70 در 50 و 100 در 70 تولید می شود و یکی از نکات مهم در آن بافته شدن به صورت خاب زیر و رو (2تایی) می باشد که برای مصرف کنندگان ممکن است هزینه های بیشتری به همراه داشته باشد اما در صورت سفارش تیراژ بالا قطعا موجب صرف جویی در هزینه ها خواهد شد.

خرید تابلو فرش سفارشی عکس چهره به صورت بافتی نیاز به طراحی عکس مورد نظر شما بر روی پالت کارخانه دارد که از همین رو ممکن است رنگ واقعی عکس و فرش بافته شده به دلیل محدودیت نخ های رنگی در حدود 20 تا 30 درصد اختلاف داشته باشد.

اما اگر سفارش تابلو فرش چاپی از روی عکس می دهید به دلیل 256 طیف رنگی متفاوت میزان شباهت عکس با فرش بسیار بالا خواهد بود و همچنین به دلیل امکان سفارش تکی و ابعاد دلخواه می توانید با توجه به هزینه در نظر گرفته اقدام به سفارش تابلو فرش عکس سفارشی نمایید.

جدول زیر تفاوت تابلو فرش سفارشی از روی عکس را در دو حالت چاپی و بافتی مقایسه کرده است:

تابلو فرش چاپی چهره

تابلو فرش بافتی چهره

1200 شانه

1000 شانه

3600 تراکم

3000 تراکم

طول خاب 6 میلی متری

طول خاب 9 میلی متری

256 رنگ

10 رنگ

الیاف ابریشم ماشینی

الیاف اکرولیک

ابعاد متنوع

ابعاد 70 در 50 و 100 در 70

تبدیل عکس چهره به تابلو فرش

حال با توجه به این که جزئیات انواع تابلو فرش چهره را متوجه شدید نوبت به انتخاب و سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی یا بافتی ماشینی می رسد.

خرید تابلو فرش سفارشی را اگر برای همسر و یا پدر و مادر خود می خواهید می توان یکی از تصاویرشان را انتخاب کرده و با ابعاد 100 در 70 سفارش دهید اما اگر می خواهد در تعداد بالاتر برای نوه ها و یا فرزندانتان تابلو فرش عکس سفارشی را خریداری نمایید می توانید برای مدیریت هزینه ها سایز 50 در 35 را انتخاب نمایید.

اگر تابلو فرش عکس سفارشی چهره را برای قدردانی از کارمندان، بازنشستگان، دانش آموزان نمونه، مدال آوران می خواهید با توجه به هزینه ای که می خواهید پرداخت کنید می توانید سایز مورد نظر را انتخاب نمایید که فروشگاه آنلاین تابلو فرش سفارشی پرسان با ارائه قاب های متنوع و ارزان قیمت، هدیه شما را به صورت کامل و بسته بندی شده برایتان ارسال می کند.

متوسط هزینه خرید تابلو فرش سفارشی در شهریور ماه 99 برای سایز 50 در 35 سانتی متر 150 هزار تومان و برای سایز 70 در 50 بین 220 تا 250 هزار تومان می باشد که با سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش در مجموعه پرسان پارس امکان یادداشت و درج متن، بسته بندی هدیه، تزئین با گل و ارسال با مشخصات دلخواه شما به آدرس مورد نظرتان وجود خواهد داشت.

تابلو فرش سفارشی عکس

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر