09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 23 ارديبهشت 1400 در ساعت 12 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی کاشان – خرید فرش درجه یک – فرش زمینه دودی – فرش دودی رنگ – کارخانه فرش ماشینی خوب – فروش مستقیم فرش از کارخانه.

رنگ ها بیشترین تاثیر را در زیبایی چیدمان و دکوراسیون دارند، استفاده از رنگ های خاص، متناسب و زیبا می تواند دکوراسیون خانه را بسیار زیباتر کند. وقتی شما می خواهید در منزل خود یک چیدمان مدرن و جدید داشته باشید نمی توانید از رنگ های بسیار جیغ مثل قرمز و بنفش و آبی استفاده کنید؛ در این فضاها لازم است از رنگ های لایت و خنثی مثل رنگ دودی، نقره ای، فیلی، لاجوردی، کرم یا رنگ های مشابه استفاده نمود.

در چیدمان خانه های ایرانی فرش یکی از اصلی ترین لوازم است و بخش بزرگی از چیدمان را به خود اختصاص داده، لذا رنگ فرش ماشینی تاثیر زیادی در رنگ آمیزی کلی چیدمان و زیبایی آن دارد. همانطور که می دانید تولید فرش ماشینی در ایران بسیار گسترده است و محصولات مختلف اعم از فرش ماشینی سنتی، طرح های کلاسیک و فرش طرح ترک مدرن از تولیدات مخصوص شرکت های بزرگ می باشند.

اگر شما بخواهید یک فرش ماشینی خوب خریداری کنید در ابتدا باید تعیین کنید که فضای چیدمان منزل شما از کدام نوع است و طرح های متناسب با همان چیدمان را انتخاب نموده و سفارش دهید. در این متن فرش زمینه دودی رنگ معرفی می شود که بیشتر با طرح های مدرن طراحی و تولید شده است و کاربرد اصلی آن برای چیدمان های مدرن می باشد.

قیمت فرش دودی رنگ کاشان

در کاشان مدل های زیادی از فرش دودی رنگ تولید می شود، فرش زمینه نقره ای، فیلی و کرم یا فرش زمینه بژ از فرش های مشابه فرش زمینه دودی هستند که برای سبک های مدرن می توان از این فرش ها استفاده کرد، قیمت فرش زمینه دودی رنگ را بر اساس رنگ آن تعیین نمی کنند، ابتدا لازم است شانه و تراکم فرش زمینه دودی مشخص شود و با نوع بافت و جنس الیاف آن قیمت فرش دودی رنگ تعیین می شود. لذا در این متن ابتدا انواع فرش دودی را به خریداران معرفی می کنیم و سپس خریداران بر اساس نوع فرش دودی رنگ که می خواهند خریداری کنند قیمت فرش ماشینی دودی را از کاشناسان با توجه به مشخصات فنی آن می توانند استعلام بگیرند.

فرش زمینه دودی

انواع فرش زمینه دودی درنگ

فرش زمینه دودی یکی از فرش های خاص و جدید است که متناسب با نساز خریداران امروزی طراحی و تولید شده است، در گذشته فرش دودی رنگ در تولیدات ایرانی وجود نداشت، به مرور که توجه خریداران به فرش های ترک و چینی که با این تم رنگی تولید شده بودند بیشتر شد، تولید کننده های ایرانی اقدام به تولید فرش زمینه دودی رنگ کردند تا خریداران این دسته از محصولات نیز بتوانند فرش ایرانی درجه یک خریداری کنند.

فرش دودی رنگ با توجه به شانه و تراکم و جنس الیافش قیمت گذاری می شود و نوع طرح و رنگ در واقع تاثیری روی قیمت ندارند و تنها پارامترهای تاثیر گذار در قیمت فرش زمینه دودی همان مشخصلت فنی محصول می باشد. به طور کلی فرش دودی رنگ که در حال حاضر در کارخانه فرش ماشینی کاشان تولید می شود با مشخصات زیر موجود است:

  • گلیم فرش ارزان قیمت 350 شانه تراکم 960
  • فرش دودی رنگ 500 شانه تراکم 1500 و 1800
  • فرش زمینه دودی 700 شانه اکریلیک درجه یک با تراکم 2550
  • فرش دودی رنگ 1200 شانه برجسته و ساده با تراکم 3600
  • فرش 1500 شانه دودی رنگ کلاسیک و مدرن


فرش دودی رنگ

خرید فرش ماشینی دودی رنگ خوب

همانطور که در بالا اشاره شد فرش دودی رنگ با کیفیت های مختلفی در کارخانه فرش ماشینی کاشان بافته می شود و برای خرید فرش ماشینی دودی رنگ خوب ابتدا لازم است، محصولات مختلف را بشناسید قیمت فرش دودی رنگ با مشخصات مورد نظرتان را نیز بدانید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه شخصی یکی از دسته محصولات مشخص شده را انتخاب نمایید.

در مجموعه پرسان پارس برای هر یک از فرش های معرفی شده در فوق یک کاتالوگ مجزا وجود دارد و اگر بخواهید فرش ماشینی زمینه دودی رنگ خریداری کنید ابتدا لیست قیمت انواع مختلف این فرش ها را می توانید از کارشناسان فروش دریافت کنید و سپس بر اساس بودجه تان کاتالوگ هر دسته از انواع فرش دودی رنگ را که بخواهید کارشناسان فروش برایتان ارسال می کنند. پس از انتخاب طرح و رنگ و ابعاد فرش مورد نظر می توانید سفارش خود را از طریق همان واتساپ ثبت نموده و خرید فرش دودی رنگ زیبا را کامل نمایید.

بهترین فرش ماشینی دودی رنگ کاشان

برای اینکه بتوانید بهترین فرش زمینه دودی رنگ را انتخاب کنید ابتدا لازم است تعیین کنید که فرش را برای چه فضایی در نظر دارید، برای مثال فرش هایی که برای وسط پذیرایی و مبلمان استفاده می شود لازم است از بین کلکسیون فرش دودی رنگ 1200 شانه، 1500 شانه یا نهایتا از فرش 700 شانه درجه یک انتخاب کنید و انتخاب یک فرش 350 شانه برای وسط مبلمان احتمالا انتخاب درستی نخواهد بود، زیرا با بالا رفتن شانه و تراکم فرش ظرافت و زیبایی فرش بیشتر می شود و از آنجایی که فرش 350 شانه دشت بافت است رخ خوبی برای فضای پذیرایی ندارد.

در عوض برای اتاق خواب یا آشپزخانه می توان از گلیم فرش دودی رنگ 350 شانه یا فرش 500 شانه که قیمت مناسب و ظاهری زیبایی برای این فضاها دارند استفاده کرد.

فرش دودی افشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر