09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 28 دی 1398 در ساعت 11 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گبه ماشینی کاشان از کلکسیون محصولات سنتی گلیم فرش ماشینی است که با قیمت عمده و طرح های جدید سنتی ایرانی در گالری فرش پارس عرضه می شود.

گلیم فرش ماشینی با گلیم تفاوت دارد، بسیاری از خریداران تفاوت این دو را نمی دانند و هنگام خرید به اشتباه ممکن است لیست قیمت متفاوتی دریافت نمایند. توجه داشته باشید که گلیم ماشینی که به دو صورت شش رنگ و هشت رنگ بافته می شود، خاب ندارد و تنها از تار و پود تشکیل شده، به همین دلیل خشک تر از گلیم فرش می باشد و ظاهر متفاوتی نیز دارد. قیمت گلیم ماشینی تقریبا نصف قیمت گلیم فرش است. گلیم فرش ماشینی را می توان به جای فرش نیز در بسیاری موارد استفاده کرد.

گبه ماشینی چیست؟

گبه ماشینی کاشان در واقع یکی از انواع گلیم فرش ماشینی است که از نقوش و طرح های سنتی ایرانی برای طراحی و بافت آن استفاده شده است، تقریبا هر نقشه فرش دستباف، خرسک و یا حتی گلیم های دستباف که در اقسی نقاط کشور در طی قرون گذشته بافته شده است، توسط شرکت های تولید کننده گبه ماشینی طراحی و بافته شده است، این موضوع باعث شده تنوع زیادی در طرح و نقشه گبه ماشینی و رنگبندی آن در بازار وجود داشته باشد و افرادی که توانایی مالی خرید فرش سنتی ماشینی را ندارند می توانند با قیمت بسیار کمتر گبه سنتی کاشان تهیه کنند.

گبه ماشینی کاشان

گبه ماشینی ساده کاشان

گبه ماشینی کاشان دارای طرح های سنتی است، همانطور که می دانید برخی از این نقشه های سنتی ساده و خلوت هستند و برخی نیز شلوغ و پرکار هستند، بنابراین با توجه به نوع کاربرد گلیم فرش، محل استفاده و سلیقه مشتریان هم گبه سنتی ساده و هم نقشه های شلوغ با تنوع زیادی در شرکت های بافندگی تولید می شود. گبه ماشینی کاشان عمدتا به صورت 320 شانه، 400 شانه یا گبه ماشینی 500 شانه با نخ BCF هیت ست شده که به آن فریز نیز گفته می شود بافته می شود. مصرف عمده این محصول برای فضاهای با کاربری سنتی در منزل است و یا در سفره خانه ها هتل های با چیدمان سنتی ایرانی استفاده دارد.

گبه ماشینی ساده

گبه ماشینی پارس کاشان

شرکت فرش پرسان پارس مجموعه ای با بیشترین میزان تنوع در نقشه و طرح گبه ماشینی است، بهترین مدل های گبه ماشینی 500 شانه و 400 شانه درجه یک که در کاشان برای مصرف کشور تولید شده است را در این مجموعه می توانید مشاهده کنید، گبه ماشینی پارس کلکسیون بی نظیری از بهترین تولیدات شرکت های برتر کاشان است که به صورت عمده در اختیار مغازه دار ها و پخش کننده های گلیم و گلیم فرش یا گبه ماشینی قرار داده می شود.

افرادی که علاقه مند به طرح گبه سنتی هستند ولی می خواهدن این فرش محصولات را با کیفیت خیلی بالا تهیه کنند، گبه سنتی 700 شانه اکریلیک را می توانند سفارش دهند.

قیمت گبه ماشینی کاشان

همانطور که در بالا گفته شد، گبه ماشینی کاشان به چند شکل گبه 500 شانه، 320 شانه و گبه 400 شانه تولید می شود، مشخصا وزن گبه 500 شانه نیز بیشتر است و به تبع آن قیمت گبه ماشینی کاشان با شانه و تراکم بیشتر نیز بالاتر می باشد، خریداران عمده، مغازه دار ها و حتی خریداران تک و مصرف کننده ها برای خرید مستقیم گبه دلخواه خود از شرگت گبه ماشینی پارس می توانند از طریق شماره های 09124602254، 09131629159 یا 03154753961 استعلام قیمت برای گبه با مشخصات مورد نظرشان بگیرند.

لازم به ذکر است تمامی طرح و نقشه های این محصول به صورت رولی نیز امکان بافت دارند. طول رول های گبه بین 30 الی 35 متر می باشد، در بسیاری موارد به جای فرش تشریفاتی که قیمت بالایی دارد، در راهرو، راه پله و ورودی هتل، تالار و مکان های مشابه از گبه ماشینی کاشان که به صورت رولی بافته شده است استفاده می شود.

گبه ماشینی کاشان

گبه ماشینی دیجی کالا

در سایت های اینترنتی که فروش آنلاین دارند، نظیر دیجی کالا، شما می توانید مدل های گبه ماشینی پارس را مشاهده کنید، اما اگر قصد خرید عمده گبه ماشینی دارید، یا می خواهید برای منزل خود یک گبه ماشینی سنتی زیبا با قیمت ارزان تهیه کنید، می توانید به صورت مستقیم بدون هیچ واسطه ای از طریق شماره های ارائه شده در سایت گبه مورد نظر خود را سفارش دهید.

خرید اینترنتی گبه ماشینی سنتی

گبه ماشینی سنتی در گالری گلیم فرش این سایت مدل های متنوع و زیادی دارد که در برای مشاهده و خرید اینترنتی گبه به صورت مستقیم از این سایت نمایش داده شده و مدل های جدید و به روز نیز از طریق شبکه های اجتماعی در اختیار خریدارانی قرار می گیرد که می خواهند نقشه های جدید مجموعه گبه ماشینی پارس را مشاهده نموده و سفارش دهند، شماره های ارائه شده در سایت در تمامی روزهای هفته پاسخگوی شما هستند و سفارشات عمده و تک شما را از سراسر کشور ثبت نموده و در کمترین زمان در اختیارتان قرار می دهند. با توجه به مناسب بودن قیمت خرید اینترنتی گبه ماشینی افرادی که حجم خرید بالایی دارند، فرصت مناسبی برای یک خرید ارزان و مطمئن را خواهند داشت.

گبه ماشینی ساده

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر