09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 14 مرداد 1403 در ساعت 10 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش های سایز بزرگ با ابعاد سفارشی، سایز بزرگ و غیر استاندارد در کارخانه فرش ماشینی کاشان با شانه و تراکم مختلف و مناسب ترین قیمت برای مشتریان سراسر کشور تولید شده و از طریق این سایت به فروش می رسند.

تولید فرش ماشینی به صورت معمول در شرکت های فرش با اندازه های استاندارد انجام می شود. این ابعا شامل فرش 6 متری، فرش ماشینی 9 متری و فرش 12 متری می شود. البته اندازه های قالیچه 4 متری، 1در1.5 و کناره و پادری هم در همین دسته قرار گرفته و تولیداتی با سایز استاندارد به شمار می روند که در تمامی شرکت ها نقشه شان موجود بوده و بافتشان به راحتی انجام می شود.

بزرگترین سایز فرش ماشینی

همانطور که گفتیم تولید کننده ها بافت فرش را تنها در ابعاد مشخص و استاندارد انجام می دهند که بزرگترین سایزشان فرش 12 متری محسوب می شود. برخی از مشتریان اندازه های فرش 15 متری، 18 متری، 20 و 24 متری را نیز در تعداد محدودی فرش بافت می کنند، البته بافت این فرش ها نیز تنها زمانی که خریداران سفارش جفت داشته باشند انجام می شود.

در صورتی که خریداران ابعادی غیر از اندازه های ذکر شده برای خرید نیاز داشته باشند، تولید فرش برایشان به صورت اختصاصی انجام می شود. زیرا فرش های ماشینی با ابعاد نامتعارف می بایست طراحی شده و زمان بافت و طراحی شان متفاوت خواهد بود. شرکت های بسیار محدودی هستند که چنین سفارشاتی را انجام بدهند، زیرا هزینه و زمانی که برای تولید فرش غیر استاندارد لازم است، تولید آن را از لحاظ اقتصادی توجیه نمی کند.

فرش ماشینی سایز بزرگ

سفارش خرید فرش گرد سایز بزرگ

وقتی از فرش سایز بزرگ صحبت می شود، منظور و هدف ما تنها فرش های مستطیل نیست. مشتریان ممکن است هر شکل هندسی خاصی را برای تولید در ابعاد نامتعارف سفارش دهند. یکی از خاص ترین و محبوب ترین اشکال هندسی در تولید فرش های غیر استاندارد سفارش خرید فرش ماشینی گرد سایز بزرگ است که محبوبیت زیادی دارد.

فرش گرد به صورت کلی در ابعاد مختلف به دلیل محدودیت در طرح و نقشه جزء طرح های خاص به شمار می رود که اغلب نیاز به طراحی دارد. بافت فرش های گرد و بیضی در کیفیت های مختلف امکان پذیر است. نقشه های کلاسیک ساده بیشتر به صورت 700 شانه بافت می شوند و طرح های لایت، طلاکوب و گل برجسته اغلب به صورت فرش دایره ای 1200 شانه سفارش داده می شوند.

فرش گرد سایز بزرگ

نحوه سفارش فرش سایز بزرگ

همانطور که گفته شد سفارش فرش سایز بزرگ در هر شرکت و کارخانه ای امکان پذیر نیست و اغلب شرکت های فرش چنین سفارشاتی را بافت نمی کنند. شرکت فرش پرسان پارس کاشان یکی از معدود مجموعه هایی است که تولید فرش های سفارشی خاص شامل فرش ماشینی با ابعاد غیر استاندارد، فرش های سایز بزرگ و فرش های دایره و بیضی با طرح، رنگ و ابعاد اختصاصی را انجام می دهد.

افرادی که قصد خرید فرش سایز بزرگ 1200 شانه، 700 شانه و... دارد می توانند برای دریافت اطلاعات لازم در مورد قیمت انواع فرش ها، نحوه سفارش و خرید در واتساپ یا روبیکا و تلگرام با مشاورین این مجموعه ارتباط گرفته و برای خرید مستقیم فرش ماشینی سایز بزرگ دلخواه خود از کارخانه کاشان اقدام کنند.

فرش گرد سایز بزرگ

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر