09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 1 تير 1400 در ساعت 10 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کارخانه فرش گرد ماشینی – فروش اینترنتی فرش گرد – فرش دایره ای درجه یک – فرش بیضی – فرش گرد 1200 شانه – فرش دایره ای بزرگ کاشان.

هر کدام یک از کارخانه های بزرگ فرش ماشینی در کاشان در کنار طرح و نقشه های رایج تولیدی خود، تعداد فرش گرد و دایره ای نیز تولید می کنند که عمدتا در قطر های کوچک و در برخی موارد تا فرش گرد با قطر 3 نیز این تولیدات انجام می شود، از آنجایی که هر شرکت تنها چند نقشه فرش گرد و دایره ای در تولیدات خود دارد، برای خریداران و علاقه مندان به این محصول یافتن تنوع بیشتر از انواع فرش ماشینی گرد درجه یک کمی دشوار است، به خصوص که در نمایشگاه های فرش ماشینی در شهرهای مختلف نیز تنوع فرش گرد بسیار کم و محدود است.

فرش دایره ای و بیضی شکل، به صورت مجزا نیاز به طراحی در ابعاد مختلف دارند و همین امر کار تولید سفارشی برای تولید کننده ها را دشوار نموده است و لذا حتی اگر بخواهید یک شرکت بافت فرش گرد و دایره ای را به شکل اختصاصی برای شما انجام دهد، متحمل هزینه زیادی بابت پرداخت دستمزد طراح علاوه بر هزینه بافت سفارشی فرش گرد خواهید شد، از طرفی بسیاری از شرکت ها حتی بهترین مارک فرش ماشینی نیز اصلا سفارشات این چنینی را انجام نمی دهند، لذا یافتن یک مجموعه معتبر که بالاترین تنوع را در تولید فرش گرد و دایره ای داشته باشد و امکان بافت فرش گرد سفارشی به صورت اختصاصی را برای مشتریان خود فراهم کرده باشد برای بسیار از علاقه مندان به این محصول خاص و جذاب اهمیت زیادی دارد.

فرش گرد بزرگ

انواع فرش گرد و دایره ای کاشان

در این مجموعه مدل های متنوعی از فرش گرد و دایره ای کاشان که در کیفیت های مختلف اعم از شانه و تراکم و نوع بافت متفاوت تولید شده اند معرفی شده و نمونه های تولید شده و آماده زیادی نیز در گالری محصولات فرش گرد و بیضی برای دوست داران این محصول قرار داده شده است.

در گذشته اغلب تولیدات فرش گرد ماشینی به صورت 700 شانه درجه یک بود و به مرور زمان با تولید فرش های ریزبافت و جدید، تولید و فروش اینترنتی فرش گرد و دایره ای 1200 شانه و 1500 شانه نیز آغاز شده و توسعه یافت. در حال حاضر بیشترین تنوع در زمینه تولید فرش ماشینی گرد درجه یک، بیضی یا دیگر اشکال هندسی مربوط به مدل های فرش گرد 1200 شانه با تراکم 3600 است که به دلیل داشتن ظرافت بالا، رخ جذاب تری دارند و همچون یک قاب نقاشی، دارای وضوح کامل، ظاهر زیبا و پاخور نرم و لطیف هستند.

فروش اینترنتی فرش گردو دایره ای جدید

مجموعه پرسان پارس سال های زیادی است که در زمینه تولید سفارشی و خرید آنلاین فرش از کارخانه کاشان فعالیت دارد؛ لذا تنوع طرح ها بسیار بالا است، بسیاری از نقشه های فرش گرد قبلا در سایزهای مختلف طراحی شده اند و خریداران جدید مجبور نیستند هزینه طراحی و تولید فرش گرد بزرگ یا فرش های بیضی جدید را بپردازند، لذا قیمت فروش اینترنتی فرش گرد و دایره ای در این مجموعه معمولا بسیار مناسب تر از شرکت ها و حتی کارخانه های بزرگ تولیدی می باشد.

فرش های گرد با شانه و تراکم بالاتر معمولا در فروش اینترنتی فرش گرد و دایره ای مورد توجه بیشتری هستند و در بین ابعاد مختلف فرش دایره ای بزرگ، فرش گرد با قطر 3 مورد توجه و استقبال بیشتری از سوی خریداران قرار گرفته است و معمولا از فرش هایی با این ابعاد در وسط مبلمان و پذیرایی منزل استفاده می شود.

فروش اینترنتی فرش گرد

نحوه سفارش و خرید فرش گرد و دایره ای کاشان

در شرکت تولید و طراحی فرش گرد و دایره ای پرسان پارس انواع زیادی از فرش گرد وجود دارد که شما می توانید این طرح ها را در سایز دلخواه خود سفارش دهید، برای این منظور تنها کافی است از طریق شماره های ارائه شده در سفارش با مشاورین ما در واتساپ ارتباط گرفته و ابعاد، طرح و رنگ مورد علاقه خود را تعیین کنید، پس از آن کارشناسان با توجه به درخواست شما کلکسیونی از مدل های مختلف فرش گرد و دایره ای در شانه و تراکم مختلف و با رنگ آمیزی مورد نظر شما برایتان ارسال می کنند.

در مرحله بعدی اگر فرشی که انتخاب کرده اید موجود باشد به سرعت پس از تسویه فرش ارسان آن برای شما در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و در صورت عدم موجود یفارش خرید فرش گرد و دایره ای مد نظر شما ثبت شده و وارد مرحله تولید شده که در بازه زمانی یک هفته الی ده روز تولید آن تکمیل و ارسال آن انجام خواهد شد. فروش اینترنتی فرش گرد و دایره ای در این مجموعه برای خریداران بسیار سهل و آسان شده و با توجه به تنوع طرح و رنگ ها روز به روز تعداد فروش ها و خریداران جدید افزایش می یابد.

فرش گرد و دایره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر