09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 6 دی 1399 در ساعت 12 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع فرش مدرن ایرانی با طرح ترک جدید در کاشان با بهترین کیفیت و رنگ آمیزی جدید طراحی و تولید شده و در این گالری برای فروش آنلاین به سراسر ایران نمایش داده شده است.

به جرات می توان گفت یکی از برجسته ترین محصولات ایرانی که در جهان شناخته شده است و طرفداران زیادی دارد فرش سنتی و فرش کلاسیک ایرانی می باشد که از گذشته تا کنون به دو صورت فرش دستباف و ماشینی تولید می شود و با رنگ و لعاب جذاب و بافت خوب و کیفیت بالایی که داشته توسط بالاترین جایگاه را در جهان به خود اختصاص دهد. امروز اما خریداران و علاقه مندان فرش به دو دسته بزرگ تقسیم شده اند، دست اول آنهایی هستند که همان طرح های سنتی یا کلاسیک فرش ایرانی را می پسندند، اما دسته دوم که جدید تر بوده و روز به روز نیز به تعداد افراد این دسته افزوده می شود افرادی هستند که به چیدمان و دکوراسیون های مدرن و لایت علاقه مند بوده و لذا فرش مدرن یا فرش لایت که یک محصول جدید است را می پسندند.

تولید فرش مدرن ایرانی در کاشان

کارخانه های فرش ماشینی در ایران برای اینکه بتوانند نیاز هر دو دسته از خریداران فوق الذکر را تامین کنند، در سال های اخیر محصولات جدید با نام فرش مدرن ایرانی، فرش فانتزی لایت یا فرش طرح ترک تولید نموده اند که در شرکت های مختلف با کیفیت های متفاوتی در حال حاضر تولید می شود.

از آنجایی که خریداران این محصول یعنی فرش مدرن ایرانی خود به دو دسته تقسیم می شود و عده ای فرش مدرن ارزان قیمت را ترجیح می دهند و برخی نیز فرش مدرن لایت با کیفیت و قیمت بالا را ترجیم می دهند؛ تولید فرش مدرن ایرانی نیز در چند کیفیت مختلف در کاشان انجام می شود. خرید فرش ماشینی با کیفیت دلخواه یکی از دغدغه اصلی خریداران این محصولات است.

فرش طرح ترک

فرش مدرن ارزان قیمت کاشان

در کاشان گلیم فرش 350 شانه، فرش فانتزی 400 شانه و 500 شانه تولید می شود که در گذشته عمدتا تنها طرح سنتی با این دستگاه های بافت می شد و با نام گبه ماشینی نیز شناخته می شد، امروزه تولید فرش طرح ترک مدرن ارزان قیمت با این دستگاه ها رواج یافته و قیمت بسیار مناسبی دارند و اگر شما قصدتان خرید فرش مدرن ارزان قیمت باشد، این محصولات قطعا نظر شما را جلب خواهد نمود. جنس الیاف به کار رفته در بافت این مدل فرش ها معمولا فریز هیت ست می باشد.

فرش لایت گل برجسته طرح ترک

اگر از آن دسته از خریدارانی هستید که به دنبال فرش طرح ترک مدرن با طراحی لایت و کیفیت بالا هستید و در انتخاب فرش دلخواهتان قیمت اولویت شما نیست، فرش مدرن لایت 1000 شانه یا فرش گل برجسته 700 شانه هایبالک که به صورت فرش طرح ترک تولید شده اند می تواند نظر شما را جلب نماید، این فرش ها بافت ظریف و زیبایی دارند و به دلیل استفاده از نخ اکریلیک هیت ست و نخ هایبالک در بافتشان دوام و ماندگاری خوبی دارند و می توانند تا سال های سال زینت باشند چیدمان منزل شما باشند.

فرش مدرن ایرانی

فرش مدرن طوسی جدید تک رنگ

همانطور که گفته شد به فرش های مدرن، فرش لایت نیز گفته می شود، زیرا در طراحی و رنگ آمیزی این فرش ها تلاش شده از رنگ های جذاب و تیره استفاده نشود و حتی الامکان فرش های با رنگ لایت و روشن یا خنثی تولید شوند، زیرا در چیدمان های مدرن این رنگ ها زیبا تر و پرطرفدار تر هستند.

یکی از اصلی ترین رنگ ها در بافت فرش طرح ترک لایت فرش مدرن طوسی است که فرش هایی با این مدل رنگ آمیزی ظاهر بسیار چشم نواز و متفاوتی دارند و به همین دلیل اکثر خریداران به دنبال فرش مدرن طوسی تک  رنگ هستند یا نوعی کفپوش که حجم رنگ طوسی به کار رفته در آن بیشتر باشد.

فرش مدرن طوسی

خرید آنلاین فرش مدرن طرح ترک

در این متن شما را تا حدی با انواع فرش طرح ترک مدرن تفاوت هایی که این محصولات با یکدیگر دارند و جنس الیاف به کار رفته در هر کدام آشنا کردیم، این گالری یک مرجع معتبر و بزرگ در حوزه معرفی و تولید انواع فرش ماشینی کلاسیک ایرانی و نیز فرش مدرن طرح ترک می باشد، شما در بخش گالری محصولات می توانید تنوع بیشتری از محصول دلخواه خود را مشاهده نموده و در صورت تمایل از طریق خرید آنلاین فرش مدرن طرح ترک یا کلاسیک مورد نظرتان را سفارش دهید.

فرش مدرن ارزان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
6 / 10
از 1 کاربر