09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 8 مهر 1399 در ساعت 9 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بافت تابلو فرش ماشینی عکس چهره – سفارش چاپ و خرید تابلو فرش سفارشی – تبدیل عکس اختصاصی به تابلو فرش با کیفیت – قیمت تابلو فرش بافت عکس.

بافت تابلو فرش چه به صورت دستباف و چه به شکل ماشینی می تواند جذابیت های زیادی برای خریداران داشته باشد. روش های متنوعی امروزه جهت تولید تابلو فرش سفارشی وجود دارد که در این مقاله می خواهیم به توضیح در خصوص آن ها بپردازیم.

با ارزش بودن فرش ایرانی در کل دنیا موجب شده به محصولات فرش و تابلو فرش تولیدی در کشور عزیزمان توجه ویژه ای شود اما با توجه به تفاوت فاحش قیمت تابلو فرش نفیس دستباف با فرش های ماشینی توان خرید این کالا برای همگان میسر نمی باشد از همین رو مرکز فروش آنلاین فرش کاشان از طریق مجموعه پرسان پارس اقدام به بافت عکس روی فرش ماشینی با کیفیت فوق العاده بالا نموده است.

موضوع اصلی این نوشته بررسی جزئیات تابلو فرش چاپی و بافتی، روش های سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش درجه یک ماشینی و ارائه قاب های متنوع خواهد بود.

بافت تابلو فرش ماشینی

تابلو فرش چهره ماشینی توسط نرم افزارهای پیشرفته طراحی شده و سپس به وسیله دستگاه های HCP و  SCHONHERR که مدرن ترین ماشین آلات آلمانی و بلژیکی هستند کار بافت عکس روی فرش صورت می پذیرد.

در روش بافت، با توجه پالت رنگی کارخانه عکس مورد نظر شما به صورت 10 رنگ به نقشه کامپیوتری طراحی می شود و پس از انتقال آن به دستگاه بافندگی، تبدیل عکس به تابلو فرش عکس چهره به صورت خاب زیر و رو (جفت بافت) انجام می شود. مراحل بافت  تابلو فرش ماشینی چهره به صورت زیر می باشد:

  • ارسال عکس مورد نظر شما از طریق تلگرام، واتساپ و یا ایمیل مجموعه و تایید کیفیت توسط کارشناسان
  • ارائه اصلاحات مورد نیاز و یا اضافه کردن نوشته از سوی مشتری
  • ارسال تصویر طراحی شده و تایید از سوی شما
  • ثبت سفارش و قرار گیری در نوبت بافت عکس روی فرش (حدودا یک هفته تا 10 روز)
  • پس از آماده شدن سفارش، امکان قاب شدن فرش ها با تنوع بالا امکان پذیر است

تابلو فرش سفارشی ماشینی ممکن است از قیمت بالاتری برخوردار باشد که عمده دلیل آن بافت 2 تخته تابلو فرش و قرینه هم می باشد که هر دوی آن برای مشتریان ارسال خواهند شد.

چاپ عکس روی فرش

چاپ عکس روی تابلو فرش

در سال های اخیر چاپ دیجیتال یا اصطلاحا سابلیمیشن بر روی پارچه، لیوان، چوب، پرده و سرامیک صورت گرفته است اما امروزه با تولید فرش خام سفید درجه یک، امکان تبدیل عکس به تابلو فرش نفیس نیز فراهم می باشد.

چاپ عکس روی فرشروش های مختلف تولیدی دارد که به معرفی آن ها خواهیم پرداخت:

  • تابلو فرش سابلیمیشن: بافت عکس روی فرش سابلیمیشن یکی از آسان ترین، سریع ترین، ارزان ترین و با کیفیت ترین روش های تولید تابلو فرش سفارشی چهره می باشد. پروسه تولید به این شکل می باشد که در ابتدا تصویر دلخواه شما توسط دستگاه کلندر بر روی کاغذ سابلیمیشن چاپ شده و سپس توسط دستگاه پرس حرارتی سابلیمیشن فرایند چاپ عکس روی تابلو فرش صورت گرفته به طوری که امکان شستن آن با مواد شوینده نیز ممکن می باشد.

ذکر این نکته لازم است که تمامی تابلو فرش اختصاصی چهره که در مجموعه پرسان پارس تولید می شوند با عمق نفوذ بالا بوده و شباهت بسیار زیادی به فرش های دستباف دارند.

  • تبدیل عکس به تابلو فرش کلاریس: چاپ کلاریس از دیگر روش های تولید تابلو فرش اختصاصی می باشد که در واقع بافت عکس روی فرش از طریق لیزر و بدون نیاز به جوهر صورت می پذیرد که بزرگ ترین حسن آن عدم محدودیت در سفارش ابعاد بوده به طوری که از آن برای تولید فرش اتاق کودک و حتی فرش 12 متری پذیرایی نیز استفاده می شود. البته آماده شدن سفارشات فرش کلاریس ممکن است مدت بیشتری زمان بر باشد.

چاپ عکس روی تابلو فرش

چرا بافت عکس روی تابلو فرش؟

هدیه دادن یکی از فرهنگ های خوب مردم خونگرم ایران می باشد اما چراهای زیادی در خصوص انتخاب نوع کادو وجود دارد. بافت عکس روی فرش از مناسب ترین گزینه های هدیه دادن می باشد، اما چرا؟

وقتی شما قصد سورپرایز عزیزانتان را دارید می توانید با در اختیار گرفتن تصویر شخص، می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، تبدیل عکس به تابلو فرش را انجام بدهید و علاوه بر اهدای یک کادوی نفیس و با ارزش به فرد مورد نظر، باعث ثبت لحظات شاد و خوش در کنار خانواده و دوستان شوید.

جدول زیر تفاوت های انواع تابلو فرش عکس چهره را نشان داده است:

مشخصات

تابلو فرش بافت چهره

تابلو فرش سابلیمشن

تابلو فرش دستباف

تعداد رنگ

10

256

50 تا 100

جنس الیاف

اکریلیک

ابریشم ماشینی

ابریشم طبیعی

شانه - رج

1000

1200

50 تا 70

تراکم

3000

3600

-

زمان تحویل

10 روز تا 2 هفته

2 الی 5 روز

حدود 6 ماه

اندازه تابلو فرش عکس سفارشی

همان طور که گفتیم با توجه به نوع بافت عکس روی فرش، اندازه تابلو فرش ها تغییر خواهند کرد. معمولا عمده فروش تابلو فرش های سفارشی با اندازه 50 در 35، 70 در 50، 100 در 50 و 150 در 100 می باشند اما در تابلو فرش چاپی دیجیتال امکان تولید با اندازه های دیگر نیز فراهم می باشد.

اگر زمان کمی برای تبدیل عکس به تابلو فرش دارید چاپ عکس روی فرش درجه یک مناسب ترین پیشنهاد خرید اینترنتی تابلو فرش از کارخانه کاشان می باشد که 24 ساعته و با ارسال رایگان تابلو فرش به درب منزل شما فرستاده خواهد شد.

خرید تابلو فرش چهره با قاب

قاب های متنوع چوبی ، PVC و MDF در فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس به راحتی امکان انتخاب قاب مورد نظر را پس از بافت عکس روی فرش می دهد تا بتوانید هدیه ای کامل و با ارزش را به صورت مستقیم از کارخانه و یا غیر مستقیم برای عزیزانتان ارسال کنید.

ما سعی کرده ایم تا با ارائه قاب های مختلف ساده و گل دار با رنگ های سفید، استخوانی، مشکی و قهوه ای سلایق مختلف را در نظر بگیریم تا بتوانید با توجه به نوع دکوراسیون منزل و همچنین ابعاد فضای خانه یا محیط کار انتخاب خود را انجام دهید.

تابلو فرش چهره با قاب

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر