09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 23 تير 1396 در ساعت 19 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید فرش ماشینی 1200 شانه با کیفیت درجه یک بازار فروش فرش را متحول نموده و صنعت فرش کشور را رونق داده و موجب اشتغال زایی در آن شده است.

یکی از مهمترین مسائلی که در هر صنعتی مطرح می شود اشتغال زایی است که برای مردم دارد و به پویایی اقتصاد جامعه و رونق کسب و کار کمک می کند. تولید فرش ماشینی در ایران با مرکزیت کاشان در طی نیم قرن توانسته تا حد زیادی برای اقشار مختلف تحصیل کرده و حتی بی سواد اشتغال زایی کند و اکنون در کاشان نرخ بیکاری نسبت به سایر شهرهای کشور کمترین میزان ممکن است. لازمه استمرار چنین اقتصادی حمایت از تولید داخلی از سوی دولت و البته خود مردم کشور می باشد. مردم می توانند با خرید فرش ایرانی و پرهیز از تهیه محصولات ترک و چینی که رقیبان اصلی ایران در تجارت جهانی فرش هستند، به قوی تر شدن این صنعت کمک کنند. از سوی دیگر دولت هم با کاهش هزینه های گمرکی و کمک به بازاریابی و صادرات فرش ایرانی و کاهش مالیات محصولات تولیدی چرخه اقتصاد را در این صنعت راون تر کرده و موجب فعال تر شدن کارخانه ها شود.

تولید فرش جدید 1200 شانه تراکم 3600

در بازار امروز برای حفظ مشتریان قدیمی و بدست آرودن مشتریان جدید تولیدکننده ها میبایست تلاش کنند کیفیت محصولاتشان را ارتقا دهند، قیمت ها را رقابتی نموده و طرح و نقشه های جدیدو  متنوع را به تولیداتشان اضافه کنند. در راستای همین عوامل، تغییرات زیادی در سالهای اخیر در روند تولید فرش ایجاد شده و فرش های ماشینی 1000 شانه ده رنگ و فرش 1200 شانه با تراکم 3600 که دارای الیاف ظریق و نقشه های زیبا هستند وارد مرحله تولید شده اند و بازار فروش فرش را در داخل و خارج از کشور رونق داده اند.

سایت های اینترنتی متعددی نیز برای دسترسی راحت مشتریان راه اندازی شده اند که امکان خرید مستقیم فرش را برای مشتریان فراهم نموده اند و بدین ترتیب جدیدترین فرش های تولید کارخانه به سعت و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده ها قرار می گیرند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر