09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 3 آذر 1398 در ساعت 14 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش فرش سجاده ای در شهر کاشان و با قیمت درب کارخانه به سراسر کشور صورت می گیرد که می تواند صرفه اقتصادی خوبی برای خریداران این محصول به وجود آورد.

عوامل موثر بر قیمت فرش سجاده ای کدامند؟ چطور می توان خرید اینترنتی فرش سجاده ای را از کارخانه فرش کاشان انجام داد؟ مرکز خرید سجاده فرش در سایر شهرهای کشور کجاست و کجا می توان انواع فرش نمازخانه ای و مسجدی را ارزان تر خریداری کرد؟ این ها نمونه سوالاتیست که ممکن است برای هیئت امنای مساجد، مدیران ادارات، موسسات، بیمارستان ها، دانشگاه ها، مدارس ایجاد شده باشد و به دنبال پاسخ مناسب جهت خرید فرش سجاده ای با کیفیت و قیمت مناسب باشند. در این مقاله سعی بر آن شده است تا از زوایای مختلف این مسائل بررسی شوند.

انواع قیمت فرش سجاده ای کاشان

فروش فرش سجاده ای کاشان در شهرهای مختلف کشور متفاوت می باشد چرا که انواع تولیدات عرضه شده به سراسر کشور توسط شرکت سجاده فرش کاشان و در کیفیت های مختلف بافت صورت می گیرد.

اگر قصد خرید فرش سجاده ای کاشان برای استفاده در مسجد، نمازخانه، حسینیه، امامزاده و سایر اماکن را دارید بهترین انتخاب خرید سجاده فرش از کارخانه بافت فرش مسجدی و بدون واسطه می باشد.

شهر کاشان با دارا بودن تعداد زیادی کارخانه فرش، فروش فرش سجاده ای را به شهرهای داخلی و خارج از کشور انجام می دهد اما چرا قیمت ها در این محصول با یکدیگر تفاوت دارند؟ عوامل گوناگونی می توانند بر قیمت فرش نمازخانه و مساجد تاثیر بگذارند که در ادامه به توضیحاتی در این خصوص خواهیم پرداخت.

فروش فرش سجاده ای

الیاف فرش سجاده ای

عامل اصلی در تفاوت قیمت فرش سجاده ای جنس نخ خاب فرش می باشد که در فروش فرش سجاده ای کاشان از 4 مدل نخ اکریلیک (Acrylic)، پلی استر (Polyester)، ورژن (Virgin) و بی سی اف (BCF) استفاده می شود. اما به طور کلی در هر سجاده فرش از 2 نخ دیگر تار و پود نیز استفاده می شود. که در نخ تار ترکیبی از پنبه (Cotton) و پلی استر و در الیاف پود از ترکیبات پشم (Wool)، اکریلیک و پنبه استفاده می شود.

حال سوال اینجاست که کدام سجاده فرش مناسب تر می باشد؟ الیاف اکریلیک دوام بهتری دارد که باعث می شود فرش مسجدی خریداری شده از عمر بالاتری برخوردار باشد همچنین نرم بودن سجاده فرش زیر پا به دلیل همین نخ اکریلیک می باشد. حال فرش سجاده ای پلی استر و بی سی اف در اثر استفاده زیاد دچار له شدگی می شوند. از دیگر خصوصیات فرش سجاده ای اکریلیک می توان استحکام بالا در برابر نور خورشید و حرارت را اشاره کرد. پس اگر از لحاظ تامین مالی و بودجه ای مشکلی در پیش ندارید فرش سجاده ای 700 شانه اکریلیک را در نظر داشته باشید و اگر می خواهید فرش با کیفیت متوسط و قیمت مناسب را داشته باشید سجاده فرش 500 شانه اکریلیک بهترین گزینه انتخابی شما می باشد و اگر قصد خرید اینترنتی فرش سجاده ای ارزان قیمت را دارید فرش 500 شانه پلی استر و یا 440 شانه پلی استر و بی سی اف انتخاب های خوبی می توانند باشند.

وزن و طول خاب سجاده فرش

فاکتورهای وزن و طول خاب سجاده فرش مسجدی می توانند بر روی کیفیت فرش نمازخانه ای تاثیر بسزایی داشته باشند. وزن فرش نشان دهنده نخ های بیشتر در بافت و در نتیجه توپر تر بودن فرش می باشد و طول خاب علاوه بر کیفیت در نرم بودن سجاده فرش ها نیز تاثیر می گذارد. طول خاب فرش سجاده ای 700 شانه 9±1 میلی متر و در سجاده فرش 500 شانه 12±1 میلی متر می باشد.

در سجاده فرش های کیفیت پایین تر این طول خاب کمتر بوده و باعث می شود نرمی فرش زیاد مطلوب نباشد.

قیمت فرش سجاده ای

فروش اینترنتی فرش سجاده ای کاشان

شرکت سجاده فرش پرسان پارس فروش فرش سجاده ای کاشان را به صورت اینترنتی و با هدف دسترسی مستقیم تمام خریداران در سراسر کشور به قیمت فرش درب کارخانه ایجاد نموده است که مزایایی از جمله خرید ارزان قیمت فرش مسجدی و امکان انتخاب طرح و رنگ از بین محصولات متنوع را به مشتریان محترم می دهد.

فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس به عنوان یکی از تولید کنندگان این محصول انواع سجاده فرش درجه یک کاشان را به صورت مستقیم و از کارخانه به سراسر کشور ارسال می کند. همچنین در سفارشات متراژ بالا نصاب شرکت به محل شما اعزم می شود تا کار نصب، برش و دوخت را مطابق با نقشه مسجد شما به طور دقیق انجام دهد.

طرح های متنوع فرش سجاده ای کاشان در گالری سایت پرسان پارس قرار گرفته که با ارسال کد، نام طرح و یا عکس سجاده فرش به کارشناسان فروش فرش پرسان پارس می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

با ارسال کروکی مسجد و یا نمازخانه مورد نظر ما می توانیم سجاده فرش ها را متناسب با فضای شما و با کمترین میزان پزتی تولید کنیم تا هزینه های کمتری شامل حال شما شود.

فروش فرش سجاده ای

قیمت فرش سجاده ای در کاشان

فروش فرش سجاده ای کاشان در کارخانه باعث شده قیمت سجاده فرش برای خریداران بسیار کمتر باشد اما با توجه به نوساناتی که در قیمت مواد اولیه به وجود می آید هموراه قیمت فرش سجاده ای کاشان بالا و پایین هایی را داشته است که جهت مطالعه و اطلاع دقیق از قیمت فرش نمازخانه ای می توانید به بخش مقالات سایت مراجعه کرده و موضوعات مختلف در این رابطه را مطالعه نمایید.

برای مشاهده قیمت انواع سجاده فرش کاشان

این مقاله را مطالعه نمایید: قیمت فرش سجاده ای

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر