09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تهیه انواع گلیم فرش، گلیم ماشینی و گبه ارزان قیمت به صورت عمده در تمامی شهرستان ها از کاشان توسط این مجموعه امکان پذیر است.

انواع فرش فانتزی و سنتی که با نام گلیم فرش و گبه تولید می شوند، معمولا در مکان های مختلف منزل و یا هتل ها و مسافرخانه ها استفاده می شوند. ارزان قیمت بودن این محصولات آنها را برای چنین کاربردهایی مناسب نموده است به خصوص که طراحان جدید نقشه های متنوعی را برای بافت روی این دستگاه های بافندگی طراحی کرده اند که سلایق گوناگون را در بر دارد. گبه ماشینی در واقع یک طرح سنتی از گلیم فرش است که طرح آن از دستبافته های عشایری الهام گرفته شده است. دستگاه بافندگی آن معمولا یا 320 شانه است و یا 500 شانه و تراکم آن هم حداکثر 1000 یا 1200 می باشد. گبه برای مفروش کردن هتل و مسافرخانه ها بسیار مناسب است، زیرا ظاهر زیبا و قیمت ارزان آن دقیقا همان چیزی است که صاحبان این مکان ها به دنبال آن هستند. گلیم فرش یا فرش فانتزی که به آن فریز هیت ست هم گفته می شود، با طرح های فانتزی جدید تولید می شود. در گذشته عمده تولیدات فریز رنگ های کرم قهوه بود. اما امروزه بنابه نیاز بازار تنوع این تولیدات هم بیشتر شده و رنگبندی بیشتری از گلیم فرش ماشینی را در کارخانه های تولیدی آن مشاهده می کنیم.

دستگاه بافت گلیم فرش و گبه هم عمدتا یکسان است و با توجه به بالا نبودن شانه و تراکمش قیمت بالایی هم به نسبت فرش ماشینی ندارد و برای کاربردهای مختلفی که هدف تهیه محصول ارزان قیمت و زیبا باشد می توان از آن استفاده کرد.

گلیم ماشینی اما از گبه و گلیم فرش ارزان تر است و الیاف آن هم بی سی اف معمولی است، خاب نداشته و در سایزبندی و به شکل رول هم بافت می شود. دو نوع گلیم 8 رنگ و گلیم 6 رنگ در ایران تلوید می شود و دستگاه بافندگی گلیم هم نهایتا 320 یا 350 شانه است. این محصول و سایر تولیدات ذکر شده در این مقاله را در گالری سایت پرسان پارس با تنوع کامل می توانید مشاهده نمایید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر