09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 2 تير 1398 در ساعت 11 : 53 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید فرش ماشینی گرد و بیضی یا هر فرش که دارای شکل هندسی متفاوت و ابعاد غیر استاندارد باشد در کارخانه های فرش به صورت معمول انجام نمی شود برای همین است که اگر دنبال چنین فرش هایی باشد و در بازار و نمایشگاه های فرش جستجو کنید معمولا نمی توانید فرش دلخواهتان را پیدا کنید. فرش های سایز بزرگ، فرش دایره ای و بیضی و امثال اینها جزء محصولات سفارشی به شمار می روند. اگر با کارخانه های فرش هم تماس داشته باشید نهایتا دو سه طرح را که آن هم طبق سفارشات مشتریان قبل بافته اند برای ارائه دارند و تنوع در تولید این محصولات بسیار پایین است.

در گالری فرش پرسان پارس که با بزرگترین برندها و کارخانه های تولیدی کشور همکاری می کند این مشکلات برای مشتریان تا حد زیادی حل شده است. اگر به گالری فرش گرد و بیضی این سایت سر بزنید، محصولات زیبا و متنوعی را خواهید دید که در طی سال ها، طبق سفارشات شما عزیزان طراحی و تولید شده اند و اکنون یک کلکسیون کامل و متنوع از انواع فرش دایره ای و چند ضلعی گردآوری شده که مشتریان جدید به راحتی می توانند فرش های خاص در ابعاد و طرح دلخواهشان تهیه نمایند.

سفارش فرش گرد و بیضی

اگر سفارش فرش گرد به صورت جفت باشد بسیاری از محدودیت ها در انتخاب طرح و نقشه حذف می شود و شما می توانید حتی یک طرح پیشنهادی از فرشی که مورد پسندتان بوده را برای طراحی و بافت به صورت گرد یا بیضی سفارش دهید. تعدادی از طرح هایی هم که در گالری مشاهده می کنید هم به همین شکل با پیشنهاد مشتریان به صورت گرد و بیضی طراحی و بافته شده اند. این فرش ها با توجه به نقشه ای که دارند در کیفیت هفتصد شانه فرش هزار شانه یا فرش 1200 شانه با تراکم بالا قابلیت بافت دارند و جنس الیاف از مرغوب ترین مدل های موجود در بازار می باشد و کیفیت تولیدات تضمین شده است.

فرش دایره

قیمت فرش گرد  بزرگ کاشان

فرش گرد معمولا دارای قیمت بیشتری نسبت به فرش های مستطیل است و نمایشگاه های عرضه کنند فرش ماشینی اگر فرش دایره ای هم عرضه کنند، آن را با قیمت بیشتری به مشتریان ارائه می دهند. چرا که معمولا شرکت ها بافت فرش گرد بزرگ را انجام نمی دهند و طرح اکثر فرش ها نیاز به هزینه طراحی دارد؛ به همین دلیل هزینه طراحی فرش هم به قیمت فرش افزوده می شود. اما در مجموعه پرسان پارس به علت تعدد تعداد سفارشات فرش گرد بزرگ، تعداد زیادی نقشه طراحی شده و آماده برای بافت وجود دارد و نیازی به پرداخت هزینه طراحی از سوی خریدار نیست و در نتیجه قیمت تمام شده فرش هم افزایش می یابد. با توجه به نوسانات قیمت فرش، امکان ارائه یک قیمت مشخص و ثابت برای فرش گرد ماشینی وجود ندارد و خریداران هنگام خرید لازم است استعلام قیمت روز را گرفته و سفارش دهند.

فرش دایره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر