09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در سفره خانه های سنتی از پشتی و فرش های سنتی زیبا برای مفروش نمودن آلاچیق استفاده می شود که فروش عمده این تولیدات توسط مجموعه پرسان پارس انجام می گردد.

اگر از جمله افراد رستوران باز باشید قطعا به سفره خانه های مختلف سر زدیه اید و یک فضای متفاوت با غذاهای دلچسب را تجربه نموده اید. در چنین فضاهای معمولا آلاچیق هایی وجود دارد که با فرش و پشتی سنتی مفروش شده و تزیین می شود و در کل یک فضای سنتی زیبا و متفاوت با منزل ایجاد شده تا حس خوبی در مشتریان ایجاد شود. صاحبان رستوران های سنتی و سفره خانه ها علاوه بر زیبایی و سنتی بودن طرح و نقشه کفپوش قیمت و کیفیت هم برایشان در هنگام خرید این لوازم اهمیت زیادی دارد و این پارامترها اولیتشان در خرید می باشد.

معمولا در اماکن معمولی می بینیم که از گلیم های رولی برای مفروش نمودن آلاچیق استفاده شده و پشتی های ارزان و ساده با نقشه و طرح لاکی رنگ استفاده شده که در مجموعه یک دیزاین ساده و ارزان قیمت می باشد. برخی دیگر از رستوران ها که سطح و لول بالاتری دارند سعی کرده اند از گبه های زیبا که بسیار شکیل و در عین حالت سنتی و جذاب هستند استفاده کنند که قیمت آن نسب به گلیم کمی بالاتر است اما در مقابل ظاهر شکیل تر و کیفیت بهتری دارد و نرم بودن آن حس راحتتر و بهتری را به مشتریان می دهد. پشتی فرش دیواری هم معمولا در این مراکز از جنس خوب تهیه شده و فوم فشرده مرغوب در پرنمودن پشتی استفاده شده است.

علاوه براین مراکزی که لوکس تر بوده و سطح بالاتری دارند از فرش های سنتی مرغوب و زیبا برای مفروش نمودن فضایی که دارند استفاده می کنند و پشتی های زیبا و با کیفیت 700 شانه، 1000 شانه و حتی 1200 شانه را برای زیبایی و جذابیت بیشتر فضا به کار می برند.

خرید انواع فرش و پشتی دیواری سنتی

در مجموعه تمامی محصولات ذکر شده در فوق که در رنج قیمت و کیفیت مختلف می باشد در این گالری به صورت عمده تولید و به شکل اختصاصی برای چنین اماکنی عرضه می شود. قیمت ها هم به صورت عمده و مناسب می باشد و مفروش نمودن فضاهای مختلف اینچنینی تجربه ای چند ساله در این مجموعه می باشد، لذا با خیال راحتتر می توانید برای فضای مورد نظرتان انواع گلیم ماشینی برشی یا روی، پشتی فرش مرغوب و یا گبه های سنتی زیبا را تهیه نمایید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر