09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پشتی فرش دیواری برای مساجد و حسینه ها، سفره خانه ها و منازل مسکونی به صورت عمده در مجموعه فرش پرسان پارس تولید شده و در سراسر کشور به فروش می رسد.

پشتی فرش ماشینی در ایران و کشورهای اطراف مصرف زیادی دارد، سبک زندگی این منطقه از جهان به علت سنتی و متفاوت بودن نسبت به سایر نقاط به گونه ای بوده که همواره محصولاتی چون پشتی فرش جزء نیاز های اصلی مردم بوده و هست. در مساجد، سفره خانه های سنتی بیشترین مصرف پشتی به چشم می خورد. افزون براین در منازل مسکونی به خصوص شهرستان های غربی و جنوبی کشور میزان خرید و فروش پشتی بیشتر از سایر مناطق هم می باشد.

تولیدات جدید پشتی فرش ماشینی به تناسب تنوع طرح و نقشه فرش ها، متنوع تر از گذشته شده و مشتریان جدید می توانند یک فرش ماشینی خاص را تهیه نموده و از همان طرح پشتی فرش هم خریداری کنند تا ست زیبا و منظمی در منزل داشته باشند. تولید رویه پشتی در ابعاد 50*100 توسط کارخانه های فرش انجام می شود اما این کارخانه ها پر نمودن و دوخت پشتی را به کارگاه های تولید پشتی واگذار نموده و لذا در بازار فروش این محصول به دو قسمت تقسیم می شود عده ای از خریداران همکاران ما هستند که رویه پشتی را خریداری نموده و پر نمودن و دوخت آن را خود انجام داده و فروش مستقیم پشتی را در شهرشان انجام می دهند، عده ای دیگر از مشتریان هم سفره خانه ها، مساجد و یا مصرف کننده های خانگی بوده که پشتی را به صورت کامل و آماده خریداری می کنند.

در گالری فرش پرسان پارس فروش رویه پشتی به همکاران و فروش پشتی فرش کامل پر شده با مواد مرغوب هم انجام می شود و لذا تمامی مشتریان می توانند محصول مورد نیاز خود را از این طریق تهیه نمایند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر