09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع گلیم و گبه ماشینی درجه یک با الیاف بی سی اف مرغوب با کیفیت خوب تولید شده و در تیراژ بالا به صورت عمده به فروش می رسد.

تولید گلیم درجه یک در کاشان با طرح های متنوع انجام می ز شود، زیرا تعداد تولید کننده های این محصول در این منطقه زیاد  هستند و به علت وجود رقابت بین این کارخانه ها جهت فروش بیشتر، معمولا کیفیت و تنوع م تا حصولات پیوسته در حال افزایش است. گلیم در کاشان به دو صورت شش و هشت رنگ تولید می شود و عمدتا به صورت 320 و 350 شانه با تراکم 680 تا 750 یافت می شوند. هرچه تعداد شانه و تراکم بیشتر باشدف گلیم متراکم تر و سنگین تر شده و کیفیتش بهبود می یابد. تعداد نقشه ها و زمینه رنگ های موجود در گلیم هشت رنگ بیشتر بوده و تنوع این محصول بیشتر است، زیرا بالا بوودن تعداد رنگ این امکان را به طراحان می دهد تا نقشه های زیبا با ترکیب رنگ متفاوت ایجاد کنند.

گبه ماشینی هم عمدتا به صورت 320 شانه و در برخی شرکت ها به صورت 500 شانه تولید می شود. اکثر شرکت ها گبه را با الیاف بی سی اف هیت ست بافت می کنند، اما شرکت هایی که فروش محصولاتشان در شهرهای بزرگ و یا در حوزه صادرات بیشتر است، آن را با الیاف پلی استر و به صورت 500 یا 700 شانه تولید می کنند و بافت محصولات زیبا، مرغوب و متفاوت برایشان در اولویت است.

پخش عمده گلیم و گبه کاشان

اگر فروشنده گلیم و گبه هستید یا برای رستوران یا مسافرخانه خود نیاز به یک کفپوش سنتی زیبا و ارزان دارید، می توانید محصولات متنوعی که در این گالری برای خرید شما قرار داده شده است را مشاهده کنید و محصولاتی که برای کار شما مناسب هستند را گلچین نموده و سفارش دهید. طرح های گالری بر اساس نقشه و کیفیتی که دارند تقسیم بندی شده اند و اطلاعات کاملتر را نیز مشاورین و کارشناسان فروش هنگام ثبت سفارش در اختیارتان قرار میدهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر