09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

جهت خرید آنلاین جدیدترین مدل فرش 1200 شانه گل برجسته کاشان به صورت مستقیم با مجموعه پرسان پارس همراه باشید.

تولید فرش 1200 شانه گل برجسته در سال 1396 در کشور رونق گرفت و بسیاری از کارخانه های فرش این محصول را جایگزین دیگر فرش های معمولی 1200 شانه نمودند. تکنولوژی تولید فرش گل برجسته به این ترتیب است که یک یا دو نخ از فرش های مورد استفاده در بافت از الیافی می باشد که حین فرآیند هیت ست نمودن و گرمادهی کمی کاهش طول خاب در آنها ایجاد شود. این کاهش در طول خاب این یک یا دو نخ منجر به برجسته شدن طرح کلی فرش شده و نقشه فرش زیبا تر و جذاب تر می شود.

فرش گل برجسته دارای طرح های خاص و متفاوتی می باشد که به سرعت طرح های آن در حال تغییر بوده و هر روز شاهده تولید نقشه های جدیدتر از این محصول هستیم. لذا مشتریانی که می خواهند فرش گل برجسته 1200 شانه خرید کنند برای مشاهده طرح های جدید و به روز این محصول لازم است علاوه بر نقشه های موجود در نمایشگاه های سطح شهر، طرح هایی که به صورت مستقیم از کاشان تولید و به سراسر کشور عرضه می شود را هم برای خرید مشاهده نمایند.

در مجموعه پرسان پارس تلاش شده جدیدترین مدل های فرش 1200 شانه گل برجسته که با نخ مرغوب و طرح های خاص طراحی و تولید شده اند به مشتریان معرفی گردد و قیمت تمام شده محصول هم قیمت درب کارخانه باشد تا مشتریان بتوانند با صرف هزینه بسیار م نسبت به خرید محصول دلخواه خود اقدام کنند. این نقشه ها را در گالری محصولات بخش فرش 1200 شانه گل برجسته می توانید دنبال نمایید. علاوه بر این شبکه های اجتماعی ما هم می توانند مرجع خوبی برای مشاهده نقشه های جدید از انواع فرش ماشینی باشند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر