09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش عروسکی اتاق کودک که به صورت چاپی در طرح های جدید و زیبا تولید شده است را به شکل آنلاین می توانید در این مجموعه خریداری کنید.

فرش عروسکی نوعی فرش فانتزی اختصاصی برای اتاق کودک است و با تنوع بالایی هم تاکنون در شرکت های بافندگی تولید شده است. اما آنچه در این مجموعه به شما معرفی می کردد نوع چاپی این محصول است که بسیار زیبا و خوشرنگ بوده و دیگر محدودیتی در انتخاب طرح و نقشه برای خریدار وجود ندارد. هر طرحی که مورد پسند شما و یا فرزند دلبندتان باشد به راحتی در مدت زمان کوتاه روی فرش اکریلیک مرغوب در ابعاد سفارشی شما چاپ می شود.

فرش چاپی عروسکی که در این مجموعه ارائه می شود کاملا قابل شستشو بوده دارای رنگ ثابت و زیبا می باشد که به شکل دو رو با دستگاه چاپ جدید تولید می شود. این محصول جدید و زیبا را با طرح های مختلف فانتزی دیگر به جز طرح های عروسکی نیز می توان سفارش داد که البته طرح های سفارشی دارای اختلاف قیمت کمی با نمونه های موجود می باشند. در این مجموعه تلاش شده بهترین و جدیدترین طرح ها که با کیفیت عالی چاپ شده اند به مشتریان معرفی شود و با مناسب ترین قیمت این تولیدات زیبا از فرش چاپی کودک به مشتریان ارائه شود. نمونه های بیشتر از فرش عروسکی چاپی را کارشناسان در اختیار شما قرار می دهند. در صورت تمایل می توانید یک طرح خاص از چهره فرزندتان و یا هر طرح سفارشی دیگر را برای چاپ روی فرش انتخاب نموده و سفارش دهید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر