09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 11 بهمن 1396 در ساعت 11 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش هزار شانه تراکم هزار تولید کاشان جزء بهترین مدل فرش های ماشینی بازار در حال حاضر می باشند که می توانید در این گالری نمونه های جدید را دنبال نمایید.

فرش از نظر شانه و تراکم و جنس الیافی که دارد در بازار تقسیم بندی می شود، براین مبنا فرش های ماشینی که جنس نخشان اکریلیک بوده و شانه و تراکم بالایی داشته باشند، جزء محصولات درجه یک و پرفروش بازار به خصوص در شهرهای بزرگ هستند. در مقابل فرش های ارزان تر آنهایی هستند که با دستگاه بافندگی قدیمی تر که شانه و تراکم پایین دارند بافت می شوند. فرش ماشینی چه ارزان و چه گران در بازار مشتریان خود را دارد و آنگونه نیست که یک فرش کامل از بازار فروش حذف شود. چرا که در ایران و اطراف ایران توزیع فرش به طور پیوسته در حال انجام است و ایران و به طور کلی این منطقه شامل قشر وسیعی از جوامع و مدرم مختلف با فرهنگ و سلیقه مختلف و سطح درآمد متفاوت می باشند.

اما به صورت کلی که بازار فروش فرش را رصد میکنیم متوجه می شویم محصولات جدید تر چون فرش هزار شانه یا فرش 1200 شانه که با سلیقه مردم امروز بیشتر تطابق دارند در بازار خرید و فروش هم بیشتر مورد توجه بوده و فروششان مخصوصا در شهرهای بزرگ که خریداران با سطح درآمدی بالا بیشتر هستند، بالاتر از سایر مناطق می باشد. به طور کلی فرش ماشینی در هر شانه و تراکم را می توان در هر شهر و منطقه ای عرضه کرد. اما یک نمایشگاه و مغازه فرش فروش در یک شهر نمی تواند این ریسک را بپذیرد و ترجیح میدهد تنها از نمونه فرش های پرفروش و رایج منطقه خودش برای فروش استفاده کند.

فرش 1000 شانه

در چنین حالتی عرضه اینترنتی فرش ماشینی می تواند کمک زیادی کند. چرا که خریدار می تواند بهترین مدل های فرش ماشینی را در سایت های مورد نظر مشاهده نماید و فرش دلخواهش را به راحتی در هر نقطه ای از کشور که باشد تهیه نماید. همین امر باعث شده تعداد شرکت های فعال در زمینه پخش آنلاین فرش و سایر محصولات مرتبط همواره در حال افزایش باشد. مخصوصا فرش هزار شانه و فرش 1200 شانه که با قیمت بالایی در بازار شهرهای مختلف عرضه می شوند، در خرید های آنلاین با قیمت درب کارخانه توزیع می شوند که موجب تشویق خریداران به سمت چنین خریدهایی شده است. 

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر