09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 28 ارديبهشت 1399 در ساعت 17 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین هدیه برای خرید کادو – تبدیل عکس شخصی به تابلو فرش – سفارش تابلو فرش عکس چهره – خرید اینترنتی تابلو فرش ماشینی سفارشی.

بهترین هدیه ای که می توانید برای کادو تولد و ولنتاین برای عزیزانتان بگیرید کدام است؟ گشتن دنبال یک هدیه ای خاص می تواند مدت ها ذهن شما را مشغول خود کند. خرید تابلو فرش چهره طرف مقابلتان به عنوان شگفت انگیزترین کادویی می باشد که می تواند به او هدیه کنید.

سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش را به کجا بدهم؟ خرید تابلو فرش سفارشی را از کجا انجام بدهم تا علاوه بر ضمانت نامه، زیبایی و کیفیت بسیار بالایی داشته باشد.

طراحی و بافت تابلو فرش چهره

تابلو فرش عکس چهره در صورتی که به صورت تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی بافتی انجام شود در ابتدا نیاز به طراحی دارد که به وسیله نرم افزارهای پیشرفته و با در نظر گرفتن پالت رنگی کارخانه، طراحی عکس مورد نظر شما به شکل 10 رنگ انجام می شود تا پس از تنظیم رنگ بندی و پیکسل بندی شدن، بافت تابلو فرش سفارشی روی فرش 1000 شانه تراکم 3000 صورت بگیرد.

تابلو فرش چهره صورت در روش بافتی از اندازه 70 در 50 سانتی متر تا ابعاد 150 در 100 نیز قابل انجام می باشد.

چاپ تابلو فرش عکس چهره

چاپ دیجیتال عکس بر روی تابلو فرش جدیدترین روش تولید انواع تابلو فرش شخصی چهره، آیه و منظره می باشد.

برای سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش اختصاصی می توانید از فروشگاه اینترنتی تابلو فرش پرسان پارس خرید نمایید. چاپ عکس روی تابلو فرش هنری می باشد که از تلفیق دو صنعت نساجی و دیجیتال به وجود آمده است و عوامل مختلف می توانند بر روی کیفیت نهایی تابلو فرش ها تاثیر گذار باشند.

تابلو فرش چهره چاپی ماشینی از طریق دستگاه پرس حرارتی سابلیمیشن تولید می شود و هر چقدر دستگاه پیشرفته تر باشد، مواد اولیه مرغوب تری به کار گرفته شود و همچنین فرایند آن توسط افرد متخصص انجام شود کیفیت آن بالاتر خواهد بود.

تابلو فرش عکس چاپی نواقصی که در روش بافت از جمله تفاوت رنگ بندی عکس با تابلو فرش وجود دارد را برطرف ساخته است.

خرید تابلو فرش چاپی

معایب تابلو فرش بافت چهره

عکس های شخصی که به عنوان هدیه در بافت تابلو فرش عکس چهره مورد استفاده قرار می گیرند معایبی نسبت به تابلو فرش چاپی دارند.

تابلو فرش های بافتی که با دستگاه فرش 1000 شانه بافت تولید می شوند به صورت جفت بافت می شوند و اگر فردی بخواهید تبدیل عکس به تابلو فرش بافتی را انتخاب کند ناچارا مجبور به پرداخت هزینه هر دو تابلو فرش می باشد و در صورت وجود متن به دلیل وارونه بودن یکی از تابلو فرش های بافت چهره عملا امکان استفاده از تابلو فرش عکس شخصی دوم وجود ندارد.

ایراد دوم در بافت تابلو فرش چهره نیاز به طراحی تصاویر قبل از بافت می باشد و هر کارخانه با توجه به پالت رنگی خود سعی می کند با 10 رنگ موجود نزدیک ترین رنگ بندی را برای تصویر ارسالی شما به وجود بیاورد که در بهترین حالت شباهت 70 درصدی بین عکس و بافت تابلو فرش سفارشی وجود خواهد داشت.

چرا خرید تابلو فرش چاپی؟

خرید تابلو فرش چهره چاپی چرا نسبت به نوع بافتی اولویت دارد؟ برای تولید تابلو فرش ماشینی چاپی، شرکت فرش پرسان پارس در ابتدا تولید فرش سفید خام را انجام می دهد که به صورت 1000 شانه و یا فرش 1200 شانه دستباف گونه می باشد.

مرحله بعدی برش و دوردوزی کردن تابلو فرش ها می باشد تا عکس های پرینت گرفته شده بر روی کاغذ سابلیمیشن به وسیله دستگاه چاپ سابلیمیشن به زیباترین تابلو فرش عکس چهره تبدیل شود. یکی از مهم ترین مراحل چاپ عکس روی فرش برگردان کردن به موقع جهت عدم ایجاد سفیدک می باشد.

همچنین فرایند چاپ تابلو فرش عکس شخصی در مدت زمان بسیار کوتاهی صورت می گیرد و برای اشخاصی که لحظات آخر به فکر خرید کادو افتاده باشند بسیار مناسب خواهد بود.

تابلو فرش عکس چهره

امکان شست و شو در خرید تابلو فرش عکس

بسیاری از مشتریان با شنیدن اصطلاح تابلو فرش چاپی گمان می کنند تغییر رنگ روی تابلو فرش چهره اتافاق می افتد. باید بدانید تابلو فرش سفارشی چاپی در دمای حدود 200 درجه انجام می شود وبه این معنی است که تابلو فرش هدیه که به دست شما می رسد تا دمای 200 درجه کوچک ترین ترکیب رنگی را نخوهد داشت.

برای فراهم شدن امکان شست و شوی تابلو فرش کافیست از آب ولرم به همراه ترکیبات بدون آنزیم از جمله شامپو فرش استفاده کنید تا تابلو فرش عکس برایتان ماندگار باشد.

سفارش خرید تابلو فرش چهره

چگونه سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش خود را ثبت کنم؟ برای خرید تابلو فرش چهره کافیست تصویر مورد نظرتان را بر روی تلگرام و یا واتساپ مرکز خرید اینترنتی تابلو فرش پرسان پارس و برای کارشناسان ما ارسال کنید تا کیفیت عکس به همراه ابعاد قابل انجام برای شما بررسی شود.

پس از آماده شدن تابلو فرش عکس اختصاصی بسته بندی و ارسال آن به صورت رایگان به سراسر کشور انجام خواهد شد.

بافت تابلو فرش چهره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر