09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 27 ارديبهشت 1399 در ساعت 18 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت و ابعاد فرش مخصوص نمازخانه – خرید اینترنتی از شرکت سجاده فرش کاشان – قیمت فروش فرش سجاده ای مسجد کاشان – شرکت فرش محرابی ارزان برای مساجد.

در این مقاله می خواهیم تگاهی به مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت فرش مسجدی، میزان شانه و تراکم سجاده فرش ها، تفاوت الیافی که در تولید فرش نمازخانه ها به کار می رود، انواع دستگاه ها و ماشین آلات بافت در شرکت سجاده فرش کاشان و دیگر نکات ریز و درشت در تولید فرش محرابی مساجد اشاره داشته باشیم.

همچنین در این مقاله خواهیم آموخت که کدام فرش های سجاده ای مخصوص نمازخانه و یا مسجد مورد نظر ما مناسب تر خواهد بود تا علاوه بر خرید سجاده فرش ارزان قیمت یک فرش سجاده ای با کیفیت و ماندگار خریداری کرده باشیم.

عوامل مهم در لیست قیمت فرش نمازخانه

مهم ترین عواملی که در شرکت سجاده فرش پرسان پارس بر قیمت فرش نمازخانه ها تاثیر می گذارد در زیر لیست شده است:

  1. شانه و تراکم فرش سجاده ای
  2. جنس الیاف خاب و تار و پود فرش محرابی
  3. ارتفاع خاب و ضخامت فرش مسجدی
  4. وزن فرش نمازخانه ها
  5. نوع دستگاه بافت
  6. تعداد رنگ فرش مساجد

در ادامه این مقاله به بررسی 6 موضوع فوق خواهیم پرداخت.

فروش اینترنتی سجاده فرش ارزان

مرکز خرید اینترنتی فرش سجاده ای در شرکت سجاده فرش کاشان انواع کیفیت های فرش محرابی و فرش نمازخانه ای را با قیمت ارزان به فروش می رساند.

یکی از انواع روش های فروش سجاده فرش ها نوع اینترنتی می باشد که شرکت فرش محرابی پرسان پارس با فراهم نمودن شرایط خرید اینترنتی به خریداران این اجازه را می دهد در کمترین زمان بتوانند فرش نمازخانه ای خود را انتخاب و خریداری کنند.

کارشناسان شرکت سجاده فرش کاشان با دریافت کروکی ساده که از سوی شما ارسال می شود متراژ و ابعاد مورد نیاز فرش مساجد شما را براورد کرده و پس از انتخاب طرح و کیفیت، لیست قیمت فرش مسجدی را به اطلاع شما می رسانند.

فروش سجاده فرش

شانه و تراکم فرش نمازخانه

به تعداد گره های به کار رفته در هر متر عرض فرش سجاده ای نمازخانه شانه و به تعداد گره های موجود در طول فرش محرابی تراکم می گویند.

پس در یک متر عرض فرش سجاده ای 700 شانه تعداد 700 گره وجود دارد که هر چقدر این تعداد در فرش نمازخانه بیشتر باشد فرش ظریف تر شده و کیفیت بالاتری خواهد داشت. معمولا شانه هایی که در تولید فرش مساجد به کار می روند 440، 500 و 700 می باشند و تراکم های آن 800، 1000، 1500، 2100، 2250 و 2500 خواهد بود.

امروزه فرش مسجدی 1000 شانه نیز به صورت محدودی تولید می شود که مشتریان خاص خود را دارد و با توجه به فروش کم، در ابعاد سفارشی بافت می شود. شرکت سجاده فرش پرسان پارس فرش های محرابی را در انواع شانه و تراکم تولید می کند.

در خصوص قیمت فرش نمازخانه طبیعتا هر چه میزان شانه و تراکم بالاتر باشد قیمت ها نیز بیشتر خواهد بود.

نخ سجاده فرش محرابی

الیاف و نخ فرش مساجد از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت فرش محرابی می باشند. شرکت سجاده فرش پرسان پارس تمامی فرش های محرابی، نمازخانه ای و مسجدی خود را با 4 نخ ورژن، بی سی اف، پلی استر و اکرولیک تولید می کند.

الیاف ورژن و بی سی اف در زمره فرش مسجدی ارزان قیمت قرار می گیرند و سجاده فرش های اکریلیک و پلی استر که فرش های با کیفیت تری می باشند از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

فرش های اکرولیک به صورت معمولی و یا هیت ست شده می باشند که نوع هیت ست مرغوب تر بوده و در فرش نمازخانه ای 700 شانه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

مجموعه پرسان پارس طرح های مختلف فرش محرابی و سجاده فرش تشریفاتی را با ابعاد و رنگ های مختلف تولید و عرضه می دارد.

قیمت فرش نمازخانه

خاب فرش سجاده ای

میزان خاب و ضخامت فرش سجاده ای ارتباط مستقیم با شانه و تراکم آن دارد. هر چه میزان شانه و تراکم فرش نمازخانه بیشتر باشد ارتفاع خاب آن کمتر خواهد بود. برای مثال سجاده فرش مسجدی 500 شانه تراکم 1000 خاب بلند تری نسبت به فرش 700 شانه در تراکم های مختلف دارد. البته برخی از خریداران فرش مخصوص مساجد گمان می کنند خاب بیشتر فرش محرابی نشان دهنده کیفیت بالاتر فرش خواهد بود.

وزن فرش سجاده ای در شرکت فرش کاشان

از دیگر نکات موثر در لیست قیمت فرش نمازخانه ای وزن فرش می باشد که در خصوص انواع فرش ماشینی معمولا وزن فرش 12 متری را بیان می کنند اما با توجه تفاوت ابعاد فرش سجاده ای وزن فرش نمازخانه ای بر اساس متر مربع در شرکت سجاده فرش کاشان بیان می شود.

همه عوامل تشریح شده در بالا از جمله نوع نخ، شانه، تراکم و ارتفاع خاب می توانند تعیین کننده وزن هر متر فرش سجاده ای باشد. هر چه وزن سجاده فرش های محرابی سبک تر باشند قیمت فرش مخصوص سجاده ای نیز کمتر خواهد بود.

دستگاه بافت فرش نمازخانه ای

فرش های نمازخانه ای با انواع دستگاه ها در شهر کاشان تولید می شوند. ما در شرکت سجاده فرش پرسان پارس تولید فرش سجاده ای 700 شانه را با ماشین آلات شونهر (Schonherr)، وندویل (Van De Wiele)، HCP و تکسیما (Textima) انجام می دهیم که مرغوب ترین سجاده فرش ها با دستگاه وندویل و اچ سی پی تولید می شوند بدین ترتیب نوع دستگاه نیز می تواند باعث تغییر و تفاوت در قیمت خرید فرش نمازخانه ای شود.

رنگ سجاده فرش های نمازخانه ای

در خصوص رنگ فرش سجاده ای دو نکته وجود دارد یکی تعداد رنگ های به کار رفته در بافت هر سجاده فرش و دیگری زمینه رنگ فرش نمازخانه ای. برای مثال سجاده فرش 500 شانه 5 رنگ، 7 رنگ و یا 8 رنگ هستند در حالی که فرش سجاده ای 700 شانه به شکل 8 رنگ و یا 10 در شرکت سجاده فرش کاشان تولید می شود.

قیمت فرش محرابی در تعداد رنگ های بالاتر بیشتر خواهد بود اما نوع رنگ بندی که فرش سرمه ای، کرم یا سبز باشد در قیمت ها تاثیری نخواهد داشت. رنگ سبز بیشترین میزان تولید را در بین سایر فرش های سجاده ای دارد اما امروزه فرش های محرابی در رنگ های سرمه ای، کاربنی، آبی فیروزه ای، روناسی، لاکی، زرشکی، فیلی، کرم و بژ نیز تولید می شوند.

شرکت سجاده فرش

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر