09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 23 تير 1398 در ساعت 10 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی طرح آرشیدا یکی از انواع طرح های ارائه شده توسط شرکت فرش پرسان پارس می باشد که با قیمت مناسب در ابعاد 4، 6، 9 و 12 متری عرضه می شود.

فرش آرشیدا که با استفاده از دستگاه HCP و در رنگ های سرمه ای، کرم، فیروزه ای، گردویی و نسکافه ای تولید می شود دارای تراکم 2550 می باشد که به صورت 10 رنگ تولید می شود. نخ اکریلیک هیت ست (heat set) استفاده شده در بافت فرش طرح آرشیدا سبب بالا رفتن درجه کیفیت این نوع از فرش ماشینی می شود. شرکت فرش پرسان پارس علاوه بر تولید فرش طرح آرشیدا در ابعاد مستطیل، اقدام به تولید فرش آرشیدا گرد در ابعاد قطر 1 تا 4 متر نموده است. به جرات می توان گفت فرش ماشینی طرح آرشیدا از موفق ترین طرح های فرش 700 شانه ماشینی می باشد چرا که با گذشت سال ها از آغاز تولید این محصول همچنان در انواع رنگ های جدید عرضه این محصول ادامه دارد.

قیمت فرش آرشیدا سرمه ای

در بین رنگ های عنوان شده فرش آرشیدا سرمه ای بیشترین میزان فروش را داشته است چرا که علاوه بر قیمت ارزان، زمینه رنگ سرمه ای در فرش طرح آرشیدا و تلفیق آن با گل و بوته ها در 9 رنگ دیگر زیبایی خاصی به این رنگ از فرش ماشینی طرح آرشیدا داده است و به راحتی می توان با انواع دکوراسیون کلاسیک و مدرن، آن را ست نمود. فرش آرشیدا سرمه ای به تازگی به صورت فرش گرد بزرگ با قطر 4 متر در شرکت فرش پرسان پارس طراحی و تولید شده است. عزیزانی که قصد استفاده از فرش گرد طرح اهورا را به جای فرش 12 متری و یا 9 متری در منزل خود دارند این نکته را در نظر بگیرند با توجه به نقشه گرد فرش ماشینی، ابعاد فرش طرح اهورای مد نظرشان را به گونه ای انتخاب نمایند که مبل ها بر روی فرش قرار نگیرند تا زیبایی و جلوه فرش، بیشتر نمایان شود.

فرش طرح آرشیدا

خرید اینترنتی فرش طرح آرشیدا

از مزیت های خرید اینترنتی فرش ماشینی می توان به عدم اتلاف زمان و صرفه جویی در هزینه ها اشاره کرد چرا که فرش طرح آرشیدا در این مجموعه با قیمت درب کارخانه و به صورت مستقیم به درب منزل شما خریداران محترم رسال می شود. مزایای دیگر خرید اینترنتی فرش طرح اهورا، ارسال رایگان، پرداخت وجه درب منزل و ضمانتنامه 5 ساله فرش های ماشینی می باشد. شبکه های اجتماعی مجموعه و گالری سایت، انواع رنگ بندی های فرش ماشینی طرح آرشیدا را به معرض نمایش گذاشته اند تا خریداران محترم قبل از خرید فرش ماشینی، جزئیات را بتوانند مشاهده نمایند و در صورت بروز هر گونه سوال در زمینه های مختف فرش ماشینی با کارشناسان مجموعه در ارتباط بگذارند.

فرش طرح آرشیدا

کیفیت بافت و رنگ فرش طرح آرشیدا

فرش ماشینی آرشیدا با استفاده از نخ تار اکریلیک درجه یک و همچنین پود پنبه با تراکم طولی واقعی 2550 تولید می شود. دستگاه HCP که از دستگاه های به روز و مدرن بافندگی فرش ماشینی کاشان می باشد فرش آرشیدا را در 4 رنگ فیروزه ای، سرمه ای، گردویی و کرم تولید می نمود که به تازگی رنگ نسکافه ای به تولیدات فرش طرح آرشیدا اضافه شده است. برای ست نمودن فرش ماشینی با دکوراسیون منزل انتخاب رنگ آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای این منظور ابتدا رنگ مبلمان و پرده ها را ارزیابی نموده و با 5 رنگ بیان شده فرش ماشینی طرح آرشیدا مطابقت دهید. به این نکته توجه داشته باشید رنگ فرش ماشینی بهتر است چند درجه از رنگ مبلمان و یا پرده ها روشن تر یا تیره تر باشد تا هارمونی بیشتری بین وسایل و چیدمان منزلتان شکل گیرد.

فرش طرح آرشیدا

پشتی طرح ارشیدا

خریداران فرش 700 شانه ارشیدا که قصد ست پشتی با فرش را دارند می توانند در رنگ مورد نظرشان پشتی فرش ماشینی ارشیدا که در ابعاد 100 در 50 تولید می شود را خریداری نمایند. پشتی طرح ارشیدا به صورت جفت می باشد که درون آن ها از فوم های فشرده که مقاومت بالایی در برابر شکنندگی دارند استفاده شده است. مجموعه فرش پرسان پارس پشتی فرش خانگی در طرح های دیگر از جمله افشان، چیچک، حسن آبادی، وزیر مخصوص، ارکیده و ... را در 3 کیفیت 700، 1000 و 1200 شانه به فروش می رساند.

پشتی آرشیدا

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر