09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 7 بهمن 1397 در ساعت 16 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش سفید ساده باف را که برای چاپ عکس روی تابلو فرش خام با دستگاه سابلیمیشن حرارتی مناسب است را می توانید از سایت پرسان پارس به صورت مستقیم خرید نمایید.

با افزایش محبوبیت تابلو فرش چاپی در سطح کشور، تعداد زیادی از افرادی که در حوزه چاپ فعالیت داشتند، تصمیم گرفتند، تولید تابلو فرش چاپی را با دستگاه سابلیمیشن و فلت بد (uv) خود انجام دهند. برای این کار نیاز به فرش خام مناسبی است که بتوان کار چاپ را با کیفیت بالا و بدون ایراد انجام داد. در اینجا کلیاتی در مورد انواع فرش خام، نحوه چاپ عکس روی فرش و همچنین مناسب ترین فرش خام سفید را ارائه داده ایم. مواد اولیه مورد نیاز برای کار چاپ را نیز می توانید از شرکت های فعال در این حوزه ها دریافت کنید. این مجموعه فرش خام با کیفیت مناسب برای چاپ عکس روی فرش را تولید و پخش می کند.

 

تابلو فرش خام سابلیمشن

به فرش ساده باف که با رنگ سفید و بدون هیچ طرحی بافته شده باشد، فرش خام گفته می شود. فرش خام سابلیمیشن هم فرش خامی است که در ابعاد خاصی برش داده شده و ریشه شده است و با دستگاه سابلیمیشن حرارتی می توان چاپ هر نوع عکسی را روی آن انجام داد و فرش یا تابلو فرش چاپی را با این دستگاه انجام داد. دستگاه چاپ سابلیمیشن هم انواع مختلفی دارد که همه این مدل ها برا چاپ فرش ممکن است مناسب نباشد و شما قبل از وارد شدن در حوزه چاپ تابلو فرش باید دستگاه خود را تست نمایید تا از قابلیت آن اطمینان حاصل کنید.

تابلو فرش خام سابلیمیشن

انواع تابلو فرش خام سابلیمیشن

برای کار چاپ روی تابلو فرش خام با دستگاه سابلیمیشن چند مدل فرش به شرح زیر می توان استفاده نمود:

  • فرش پلی استر 700 شانه
  • فرش پلی استر 1000 شانه
  • فرش اکریلیک 1200 شانه

از بین مدل های فوق فرش 1000 شانه ابریشمی یا همان فرش پلی استر که هم شانه و تراکم بالا و هم جنس الیاف مناسب برای چاپ دارد، بهترین تابلو فرش چاپی را ارائه می دهد.

فرش خام سابلیمیشن

قیمت فروش فرش خام برای چاپ سابلیمشن

در بخش قبل انواع مدل های فرش خام ذکر شد، قیمت فرش خام هم بر اساس اینکه چه نوع فرش خامی بخواهید خریداری نمایید متفاوت است. از آنجایی که فرش خام 1000 شانه مناسب ترین نوع فرش سابلیمیشن محسوب می شود در جدول زیر قیمت مربوط به این مدل فرش خام را ارائه نموده ایم که این قیمت ها برای ابعاد مختلف فرش خام با ریشه آماده گره دار می باشد. در صورتی که بخواهید هزینه کمتری برای خرید فرش خام بدهید، می توانید فرش خام را بدون ریشه و یا با ریشه معمولی سفارش دهید.

 با توجه به اینکه قیمت نخ به طور پیوسته در حال تغییر است، لطفا برای دریافت جدیدترین قیمت ها و سفارش حتما با مشاورین تماس گرفته و قیمت های روز را دریافت نمایید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر