09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 31 مرداد 1398 در ساعت 10 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش مدرن، فرش مدرن ماشینی، قیمت فرش ماشینی طرح مدرن، بهترین فرش ماشینی با طرح مدرن، بهترین فرش ماشینی، قیمت فرش ماشینی.

تا چند سال پیش فرش ماشینی مدرن ترک به عنوان تنها گزینه خرید برای دکوراسیون مدرن به شمار می رفت اما امروزه انواع طرح های مدرن فرش ماشینی کاشان با قیمت ارزان و کیفیت بالاتر نسبت به محصولات مشابه ترک در حال تولید هستند. فرش مدرن ماشینی کاشان به صورت فرش 700 شانه تا فرش 1500 شانه در رنگبندی های جدید و جذاب توسط این مجموعه به فروش می رسد. انتخاب فرش برای دکوراسیون سفید ممکن است کمی سخت باشد اما محصولات فرش مدرن طوسی و سایر رنگ ها می توانند انخاب مناسبی برای مشکل پسندان باشند.

انواع فرش ماشینی مدرن کاشان

خرید فرش ماشینی مدرن در شهر فرش تهران و شهرستان ها محدود به طرح و رنگ های خاصی می شوند که ممکن است متناسب با دکوراسیون منزل شما هارمونی نداشته باشد. خرید اینترنتی فرش مدرن ایرانی این امکان را برای خریداران فراهم می سازد تا از بین طرح های بی شمار، فرش مدرن و فانتزی خود را انتخاب کنند. فرش ماشینی مدرن کاشان در کیفیت های متعددی تولید می شود که به صورت زیر دسته بندی می شوند:

فرش بامبو

فرش بامبو کاشان یکی از جدیدترین محصولات فرش مدرن ایرانی می باشد که در واقع فرش 1000 شانه تراکم 3600 می باشد. نخ استفاده شده در این فرش الیاف طبیعی بامبو می باشد که موجب نرمی پاخور و عدم پرزدهی می شود. طول خاب این فرش 6 میلی متر می باشد و به علت ریز بافتی آن شباهت بسیار زیادی به فرش 1200 شانه کاشان دارد. رنگ اصلی این فرش زمینه کرم و فیلی (بژ) می باشد از همین رو برای دکوراسیون های سفید و مدرن بسیار مناسب هستند و شباهت بسیار زیادی به فرش ترک دارند. قیمت فرش مدرن بامبو را می توان برابر با فرش 1200 شانه معمولی دانست.

فرش لایت 1000 شانه

فرش لایت 1000 شانه کاشان بر گرفته از نقشه های اصیل و سنتی فرش اصفهان می باشند که در غالب فرش خارجی مدرن با زمینه رنگ های خنثی تولید می شود. در واقع مهم ترین خصوصیت فرش لایت کاشان تلفیق فرش مدرن ماشینی و سنتی می باشد که به وضوح در این فرش دیده می شود و خرید فرش ماشینی مدرن را برای دکوراسیون مدرن و همچنین دکوراسیون سنتی مناسب کرده است.

فرش سوپربرایت

اگر قصد خرید محصولات ارزان قیمت فرش ماشینی طرح مدرن کاشان را دارید بهترین گزینه می تواند فرش سوپر برایت (super bright) باشد چرا که علاوه بر خرید ارزان قیمت فرش مدرن، این فرش به صورت یک فرش 700 شانه با تراکم 2100 و نخ اکریلیک بافت می شود. فرش مدرن طوسی سوپر برایت به صورت هیت ست شده تولید می شود و با وجود تراکم پایین، کیفیت بالایی دارد.

فرش مدرن

فرش وینتیج

واژه وینتیج در فرهنگ لغت به معنی کهنه نما می باشد که در فرش به معنی رنگبندی های مات و کدر می باشد و همان خصوصیات فرش مدرن ماشینی را دارند.

فرش دستباف با گذشت زمان با ارزش تر می شود به همین دلیل در گذشته برای قدیمی تر کردن و چرک تاب کردن فرش دستباف آن را در محل رفت و آمد پهن می کردند تا اصطلاحا پاخور بیشتری خورده باشد و ارزشش بیشتر شود. امروزه با تولید فرش ماشینی وینتیج در واقع از ابتدا فرش به صورت پاخور شده ولی کاملا نو به دست شما می رسد. رنگبندی کمرنگ یا همان لایت شاخصه اصلی فرش وینتیج می باشد که این فرش را در زمره فرش ماشینی مدرن ایرانی قرار داده است.

فرش مدرن ماشینی

قیمت خرید فرش ماشینی مدرن

خرید اینترنتی فرش ماشینی برای دکوراسیون مدرن با شرایط بسیار راحت در این مجموعه به همراه تخفیف در قیمت فرش ماشینی مدرن کاشان لذت تجربه انتخابی مطمئن را به شما هدیه می دهد. لیست قیمت فرش ماشینی طرح مدرن در کیفیت های مختلف در جدول زیر قرار داده شده است:

ردیف

انواع فرش ماشینی مدرن

ابعاد

شانه

تراکم

قیمت (تومان)

1

فرش بامبو کاشان

12 متری

1000

3600

3.400.000

2

فرش وینیج

12 متری

700

2100

2.800.000

3

فرش ماشینی سوپر برایت

12 متری

700

2100

2.600.000

 

فرش مدرن در ابعاد، رنگ و طرح مورد نظر شما به صورت کاملا رایگان به سراسر کشور ارسال می شود و پرداخت وجه آن نیز در هنگام تحویل می باشد.

فرش مدرن

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر