09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 1 مرداد 1398 در ساعت 9 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش انواع فرش سجاده متری مخصوص مسجد و نمازخانه در این سایت به صورت عمده و با قیمت درب کارخانه از کاشان به سراسر کشور صورت می گیرد.

سجاده فرش یا فرش محرابی که برای نمازگزاران مساجد و حسینیه ها طراحی شده است دارای انواع مختلفی است که این مدل ها بر حسب تراکم و شانه و نوع بافتشان تقسیم بندی شده اند و قیمت سجاده متری هم بر اساس همین مشخصات توسط کارخانه تولیدی تعیین و اعلام می شود. البته نوع الیافی که برای بافت فرش مصرف شده است هم تاثیر مستقیمی در قیمت فرش سجاده متری می گذارد و لذا خریداران این محصول که عمدتا افراد خیرین و هیئت امان هستند لازم است این نکات را مورد بررسی قرار داده و محصولی که برای فرش کردن مسجد نیاز دارند را با اطلاعات کامل از جنس و کیفیت آن تهیه نمایند. از آنجایی که قیمت سجاده متری بیان می شود، قیمت هر متر مربع آن به صورت یک لیست قیمت به خردیاران گزارش می شود و در بخش هایی از این سایت هم شما می توانید این لیست قیمت را مشاهده نمایید.

خرید فرش محرابی سبحان

همانطور که گفته شده سجاده فرش متری انواع مختلفی دارد و مدل های معروف آن شامل فرش محرابی سبحان، فرش محرابی پاریس، آریا و دیگر طرح های زیبا و محرابی شکل هستند که در کاشان بافت می شوند، البته نوع طرح و نقشه فرش محرابی کاشان در قیمت آن تاثیر ندارند و آنچه تعیین کننده قیمت سجاده متری است و در بالا هم به آن اشاره شد، شانه و تراکم و جنس نخ خاب فرش محرابی است. بنابراین در هنگان خرید فرش محرابی با خیال راحت می توانید، زیباترین نقشه فرش مسجدی را انتخاب نموده و سپس با توجه به هزینه ای که برا خرید فرش محرابی در اختیار دارید، شانه و تراکم و الیافی که برای بافت فرش می خواهید استفاده شود را به کارشناسان اعلام نموده تا به صورت دقیق قیمت فرش سجاده برای شما تعیین گردد.

فرش محرابی

خرید فرش سجاده نماز

از آنجایی که مصرف اصلی فرش سجاده نماز، برای اقامه نماز در مساجد و حسینیه ها و نمازخانه مدارس و ادارات است، برخی از مشتریان آن را به صورت برشی در ابعاد سجاده هم خریداری می کنند، یعنی هرطرح محراب به تنهایی بافته و دوخت می شود و برای مصارف خانگی هم می توان آن را خریداری نمود. فرش سجاده نماز در ایعاد 80 در 120 معمولا تولید می شود و از کاشان به سراسر کشور نیز ارسال می گردد. نمایشگاه های فرش ماشینی می توانند این محصول را به صورت عمده خریداری نموده و برای فروش به مصرف کننده های خانگی عرضه کنند. خرید فرش سجاده نماز در ابعاد و تعداد سفارشی را می توانید از طریق کارخانه فرش سجاده ای پرسان پارس انجام دهید.

فرش سجاده ای

نحوه شسستن فرش مسجدی

یکی از مزیت های بزرگ فرش مسجدی محرابی، بافت آن به صورت رولی و کناره است، که دارای عرض 1.25 متر است، زیرا کار شستن فرش مسجدی و حمل و نصب آن را راحت می کند. مسجد و نمازخانه ها مکان های مخصوص عبادت هستند و لازم است همواره پاک و عاری از آلودگی باشند؛ اما به علت اینکه مکان های عمومی بوده و رفت و آمد زیادی هم در این فضاها وجود دارد موارد زیادی پیش می آید که فرش سجاده ای کثیف یا نجس شده و نیاز به آبکشی دارد. بنابراین در چنین موارد به راحتی می توان همان قسمتی که فرش مسجدی کثیف شده را برا شستشو به قالی شویی برد و دوبار آن را در محل اصلی خود پهن کرد، بدون اینکه در دیگر رول های سجاده متری نیاز به جا به جایی وجود داشته باشد. توجه شود که فرش سجاده با مواد شوینده مناسب شستشو شود، برای زمان طولانی در برابر نور آفتاب نباشد تا عمر آن طولانی تر شده و نیاز به تعویض زودهنگام آن نداشته باشید.

فرش مسجدی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر