09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 23 تير 1398 در ساعت 17 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش سجاده ای تهران، کاشان و مشهد با کیفیت درجه یک برای مفروش کردن نمازخانه ادارات، مساجد و حسینیه ها به صورت فروش اینترنتی به سراسر کشور ارسال می گردد.

وجود تعداد زیاد نمازخانه در ادارات و شرکت های خصوصی و دولتی، حسینیه و مصلی و از همه مهمتر مساجد در نقاط مختلف هر شهر باعث شده نیاز به فرش سجاده ای تهران و کاشان که بهترین نوع فرش مسجدی به شمار می روند هم رو به افزایش باشد. هر یک از این مراکز نیازمند متراژ مشخصی از فرش سجاده ای هستند و در برخی موارد متراژ بسیار زیادی فرش لازم است که هم زمان بافت آن بیشتر شده و هم هزینه تمام شده آن خیلی زیاد می شود. به همین دلیل کارخانه فرش سجاده ای هم برای راحت تر شدن خرید فرش سجاده ای برای این مراکز مدل های متنوعی از فرش مسجدی محرابی را طراحی و تولید نموده که از نظر نوع بافت، شانه و تراکم با هم متفاوت هستند و این تفاوت ها موجب تنوع قیمتی در عرضه محصولات شده تا خریداران فرش سجاده ای تهران با توجه به هزینه ای که برای مفروش نمودن فضای خود در نظر دارند فرش مناسبی خریداری نمایند.

مزایای فروش اینترنتی فرش سجاده ای

در فروش اینترنتی فرش سجاده ای، شرکت موظف است اطلاعات کاملی از نوع فرش اعم اعم از شانه و تراکم، نوع بافت، جنس نخ فرش و قیمت فروش عمده آن را در اختیار خریدار دهد و انواع طرح و رنگ فرش محرابی که قابلیت بافت دارند را به مشتری ارائه دهد؛ در نتیجه مشتریان فرش سجاده ای تهران با توجه به اطلاعات کاملی که در اختیارشان قرار می گیرد، می توانند نسبت به انتخاب جنس فرش، شانه و تراکم مناسب تصمیم گیری کنند. در صورتی که برخی مراکز پخش فرش مسجدی تنها دارای دو یا سه نوع نمونه از فرش سجاده ای کاشان هستند و همان ها را می توانند برای انتخاب به مشتریان معرفی نموده که این امر مشتری را هم در انتخاب جنس فرش و هم طرح و رنگ آن محدود می کند. مزایای دیگر فروش اینترنتی فرش سجاده ای تهران، دسترسی راحت همه هموطنان به انواع محصولات، قیمت رقابتی و درب کارخانه و سرعت بالا در انجام سفارشات مشتریان می باشد.

فرش سجاده ای تشریفاتی

فرش سجاده ای تهران یا مشهد

تولیدات فرش سجاده ای عمدتا در سه شهر مشهد، کاشان و تهران انجام می شود. معمولا خریداران این سه شهر سعی می کنند فرش محرابی مورد نیازشان را از شهر خود تامین کنند و سایر شهرها به علت قیمت ارزان و مناسب فرش سجاده ای کاشان، تنوع طرح ها و سرعت بالای تولید فرش، ترجیح می دهند از کارخانه فرش سجاده ای کاشان سفارش فرش مسجدی دهند. برندهای زیادی در تولید فرش سجاده ای تهران و مشهد هم فعالیت دارند، اما مرکز اصلی و مهم فرش نمازی کشور در کاشان است و فروش اینترنتی فرش سجاده ای هم عمدتا از همین منطقه که مرکز تولید و بافت انواع فرش نمازی است انجام می شود و این امر موجب دسترسی راحت هموطنان حتی از روستا ها و شهرستان های کوچک به محصولات این کارخانه ها شده است.

فرش سجاده ای آبی

فروش فرش سجاده ای به صورت عمده

از آنجایی که همه مساجد و حسینیه ها دارای فضای بزرگ با متراژ زیاد هستند، مصرف فرش سجاده ای کاشان هم برای این فضاها بسیار زیاد است و کوچک ترین نمازخانه ها نیز حداقل 200 متر فرش نمازی نیاز دارند. به همین دلیل تولید و فروش اینترنتی فرش سجاده ای و حتی خرید فرش سجاده ای به صورت مستقیم و حضوری از درب کارخانه هم با قیمت عمده یکسان به مشتریان ارائه می شود و فروش تکی یا جزئِ با قیمت مصرف کننده ای برای این محصول وجود ندارد. لذا خریداران فرش نمازخانه در مجموعه پرسان پارس هر متراژ از فرش سجاده ای تهران و کاشان را که نیاز داشته باشند با قیمت عمده فرش محرابی دریافت خواهند کرد.

فرش سجاده ای تهران

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر