09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 21 آبان 1397 در ساعت 10 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 1200 شانه کاشان دارای بیشترین تنوع در طرح و نقشه است که جدیدترین مدل های آن را که با طرح گل برجسته بافت شده اند را در این سایت قرار داده ایم.

فرش 1200 شانه چیست و چه تراکمی دارد؟ تفاوت این فرش با فرش 1000 شانه در چیست و مشخصات اصلی آن کدام است؟

جدیدترین مدل فرش ماشینی را چگونه می توان یافت؟

اینها سوالاتی است که مشتریان فرش همواره از کارشناسان سوال نموده و هنگام خرید فرش به دنبال پاسخ آن هستند. با ما همراه باشید تا به سوالاتتان در رابطه با فرش پاسخ داده شود.

 

ویژگی فرش 1200 شانه تراکم 3600

مهمترین مشخصه فرش ماشینی که هنگام خرید باید به آن توجه کرد شانه و تراکم آن است که تاثیر مستقیم روی قیمت فرش دارد و تعیین کننده ظرافت و زیبایی و همچنین کیفیت فرش است. فرش 1200 شانه از مدل های ظریف و زیبا در بین تولیدات فرش است که تراکم 3600 در بافت آن باعث شده ظاهر پر و جذابی داشته باشد. این فرش به دو صورت معمولی و فرش گل برجسته بافت می شود و الیافی که برای تولید آن به کار می رود اکریلیک هیت ست شده با نمره 40 است که ظاهر ابریشم گونه به آن می دهد.

 

جدیدترین مدل فرش 1200 شانه

فرش 1200 شانه گل برجسته یا هایبالک

فرش هایبالک یا گل برجسته دارای طرح های زیبا و ظاهری متفاوت با فرش معمولی است. در واقع تنها تفاوتی که این فرش با مدل های معمولی دارد در زیبایی ظاهری آن است و از نظر کیفیت بافت، شانه و تراکم یک فرش 1200 شانه گل برجسته با مدل معمولی آن تفاوتی ندارد. فقط برای ایجاد این برجستگی در رخ فرش، دو نخ از الیاف آن از جنسی انتخاب می شود که حین فرآیند بخار شو کردن فرش کمی کاهش طول خاب داشته و این این برجستگی را در فرش ایجاد کند.

مدل های زیبا و جدید فرش هایبالک کاشان به صورت پیوسته در گالری محصولات این سایت قرار داده می شود.

 

جدیدترین مدل فرش ماشینی

خرید اینترنتی فرش ماشینی 1200 شانه

فرش 1200 شانه را می توان در هر نمایشگاه و مغازه فرشی در شهرهای بزرگ یافت. اما مشخص است که خرید این محصول گران قیمت در نمایشگاه های بزرگ، صرفه اقتصادی ندارد و حتی بسیاری از افراد به علت گران بودن قیمت از خرید آن صرف نظر نموده و به فرش های با شانه و تراکم کمتر رضایت می دهند. همچنین مشتریان زیادی در شهرستان های کوچک از کم بودن تنوع محصولات در مغازه ها ناراضی هستند. لذا خرید اینترنتی فرش ماشینی 1200 شانه این امکان را به خریداران می دهد که هم خرید ارزان تری داشته باشند و هم تنوع بیشتری از انواع فرش ها را مشاهده نموده و بهترین انتخاب را داشته باشند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر