09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 17 آذر 1398 در ساعت 12 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کارخانه فرش ماشینی، خرید فرش 1500 شانه، فروش اینترنتی فرش کاشان، فرش ماشینی گل برجسته، فرش ارزان قیمت.

فرش ماشینی 1500 شانه کاشان به دلیل بافت ریز از زیبایی و جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول کارخانه فرش کاشان در طرح های اختصاصی زیبا و خارق العاده ای طراحی و بافت می شود که به دلیل ظاهر بسیار زیبا، فضای دکوراسیون منزل شما را متفاوت می کند.

یکی از خصوصیات فرش 1500 شانه گل برجسته عدم مشخص شدن چله در پشت فرش می باشد که همچون قالی دستباف ابریشمی دیده می شود که دلیل نام گذاری فرش هزار و پانصد شانه به فرش دستباف گونه همین موضوع می باشد.

ویژگی های فرش 1500 شانه

فرش ماشینی 1500 شانه به دلیل ویژگی های مشابه با فرش 1200 شانه و همینطور قالی دستباف ابریشمی از جهاتی قابل قیاس با این محصولات می باشد. در تولید فرش 1500 شانه گل برجسته 8 رنگ زیبا به کار رفته و گل های برجسته آن که به دلیل کاربرد دو یا سه الیاف هایبالک (High Bulk) می باشد رخ جذابی به فرش ماشینی داده است.

کارخانه فرش کاشان این محصول را در اندازه های فرش 6 متری، فرش 9 متری و فرش 12 متری 1500 شانه بافت می کند. تراکم به کار رفته در فرش کاشان 1500 شانه 4500 می باشد که بیشترین را در انواع فرش ماشینی دارد و استحکامی فوق العاده به آن داده است.

فرش 1500 شانه گل برجسته با نخ اکریلیک 100 درصد هیت ست شده و توسط دستگاه بافندگی HCI-X3 تولید می شود که از مدرن ترین ماشین آلات فرش بافی به شمار می رود.

رنگ های فرش 1500 شانه

از زمینه رنگ های به کار رفته در فرش ماشینی 1500 شانه کاشان می توان سرمه ای، آبی فیروزه ای، کرم سفید، کرم با حاشیه شکلاتی، کرم با حاشیه لاکی، روناسی، فیلی و بژ را اشاره کرد که هر کدام می تواند جذابیت خاصی به دکوراسیون منزل شما دهند.

در خصوص انتخاب رنگ فرش در خرید اینترنتی فرش 1200 شانه یا فرش 1500 شانه که محصولات جدیدی هستند، مطالب زیادی را در مقالات قبلی بیان کرده ایم اما در اینجا لازم است به این نکته اشاره داشت که رنگ فرش اهمیت خاصی در دکوراسیون منزل شما دارد چرا که انتخاب مناسب آن می تواند علاوه بر زیبا کردن فضای منزل، در بزرگ نشان دادن فضا نیز کمک کند.

مدل فرش 1500 شانه

فرش ماشینی 1500 شانه مشهد

فرش 1500 شانه گل برجسته مشهد آیا فقط در مشهد تولید می شود؟ در جواب این سوال باید گفت کارخانه فرش ماشینی کاشان با برندهای نگین مشهد، مشهد هلال و مشهد تابان نیز انواع قالی 1500 شانه را با کیفیت ممتاز و درجه یک تولید می کنند که علاوه بر مصرف داخلی به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.

نخ صد درصد هیت ست شده اکریلیک که در فرش ماشینی 1500 شانه مشهد و کاشان استفاده می شود خواص عدم پرزدهی و در نتیجه ضد حساسیت بودن به آن می دهد و همچنین در مقابل نور خورشید و گرما آن را مقاوم کرده و در صورت وجود لکه بدون افت کیفیت به راحتی قابل شست و شو می باشد.

انواع مدل های فرش 1500 شانه

مدل های معروف فرش ماشینی شامل افشان، هالیدی، سپاهان، گنبدی، ریز ماهی، مهرگان به شکل فرش 1500 شانه گل برجسته در کارخانه فرش کاشان تولید می شوند. امروزه در کارخانه فرش ماشینی علاوه بر شکل های مستطیلی، فرش گرد، فرش بیضی و همچنین فرش سفارشی بزرگ پارچه نیز تولید می شود که مشتریان عزیز جهت اطلاع از موجودی محصولات می توانند با ما در تماس باشند.

طرح های مدرن و کلاسیک استفاده از فرش هزار و پانصد شانه را در هر دکوراسیونی امکان پذیر می کند. جهت مشاهده انواع مدل های فرش 1500 شانه گل برجسته می توانید بخش محصولات سایت را ملاحظه فرمایید.

فرش 1500 شانه گل برجسته

خرید اینترنتی فرش از کارخانه

خرید اینترنتی فرش 1500 شانه و آن هم از کارخانه مزایای زیادی را برای خریداران در بر دارد. باید گفت با خرید فرش از کارخانه تنوع بیشتری از محصولات را با رنگ بندی های متنوع در اختیار دارید، همچنین قیمت فرش ماشینی در خرید از کارخانه به دلیل عرضه مستقیم گاها تا 40 درصد ارزان تر از قیمت فرش در شهر فرش خواهد شد.

اما نگرانی هایی نیز در خرید اینترنتی فرش از کارخانه برای مشتریان وجود دارد که مهم ترین آن ها کیفیت و نحوه پرداخت وجه می باشد. در بعد کیفیت فرش ماشینی باید گفت صنایع کارخانه فرش کاشان علاوه بر نشان استاندار ایران، نشان کیفی ISO9001 اروپا را نیز در کارنامه خود دارد که بر روی لیبل فرش ماشینی همراه با ضمانت نامه درج شده است.

در خصوص تسویه وجه فرش خریداری شده نیز باید گفت مجموعه فرش پرسان پارس با توجه به ارسال محصولات از طریق شرکت پست شما خریداران به راحتی می توانید در هر نقطه ای از کشور که باشید فرش ماشینی مورد نظر خود را خریداری کرده و وجه آن را در هنگام دریافت کالا پرداخت نمایید تا علاوه بر مزایایی که عنوان شد از ارسال رایگان فرش تا درب منزل نیز بهره مند شوید.

فرش 1500 شانه افشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر