09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 4 دی 1397 در ساعت 12 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت روز مدل جدید فرش ماشینی طرح اصفهان که با نام فرش شاه عباسی هم در برخی از کارخانه های فرش تولید می شود در این سایت اعلام می شود.

در صنعت فرش ماشینی امروز آنچه بیش از همیشه مورد توجه خریداران و تولید کننده ها است، تنوع و رنگبندی طرح و نقشه های فرش می باشد. با توجه به اینکه سلیقه مردم بسیار متنوع است و دکوراسیون منازل هم با هم متفاوت لازم است طرح و نقشه های زیادی از فرش ماشینی طراحی و تولید شود، تا کارخانه های فرش بتوانند پاسخگوی نیاز تمامی اقشار مردم باشند. از سوی دیگر کشور ایران از نظر جغرافیایی و فرهنگی هم بسیار گسترده است و مردم هر منطقه سلیقه خاصی داشته و فرش های مخصوصی نیز می پسندند. در نتبجه با ایجاد تنوع در تولید فرش می توان نیاز تمامی خریداران را پوشش داد.

انواع طرح فرش ماشینی کاشان

  • فرش ماشینی طرح اصیل ایرانی
  • فرش ماشینی طرح جدید کلاسیک
  • فرش ماشینی با طرح مدرن

طرح های فرش ماشینی کاشان که نقشه اصیل ایرانی هستند را اکثر مردم می شناسند. نقشه فرش طرح افشان، فرش ماشینی طرح اصفهان یا شاه عباسی، فرش طرح ماهی، فرش طرح بیجار و... که اقتباسی از دستبافته های معروف و اصیل ایرانی هستند. در کنار این نقشه ها که همواره بافت می شوند و محبوب اکثر خریداران فرش هم هستند، فرش ماشینی جدید زیادی با نقشه های امروزی و سبک های جدید طراحی و بافت می شوند که شامل محبوب ترین این نقشه های شامل فرش طرح حوض نقره، فرش طرح پرهام، فرش طرح اهورا، فرش طرح فرشته و... می شود که با خلاقیت و نوآوری و ایده پردازی طراحان زبده خلق شده اند.

نقشه های مدرن هم به فرش هایی گفته می شود که هم طرح های خاص و شبیه به فرش ترک دارند و هم رنگبندی و قالبی متفاوت با فرش های کلاسیک و سنتی رایج دارند. در این مدل فرش ها طراحی می تواند هر مفهومی را که در ذهن دارد با خلاقیت خود بر روی فرش پیاده کند که البته آن هم بر اساس اصول خاص طراحی باید بنا شده باشد.

فرش طرح اصفهان

جدیدترین طرح فرش ماشینی

نقشه های جدید فرش ماشینی هر کدام با توجه به قالبی که دارند در گوره ذکر شده در بالا قرار می گیرند. در این سایت شما تمامی انواع فرش ماشینی با طرح های مختلف و جدید را در گالری سایت می توانید مشاهده نمایید. گالری محصولات به صورت پیوسته آپدیت شده و بهترین و زیباترین مدل فرش ماشینی در این بخش قرار داده می شود، لذا اگر علاقه مند به فرش ماشینی هستید، یا از قیمت فرش ماشینی می خواهید مطلع شوید و برای خرید اقدام نمایید می توانید همواره تولیدات سایت فرش پرسان پارس را دنبال کنید.

فرش طرح اصفهان

قیمت فرش ماشینی طرح اصفهان

در بین نقشه های زیبا و معروف ذکر شده فرش ماشینی طرح اصفهان را می توان از اصیل ترین و شناخته شده ترین فرش های ماشینی هم در ایران و هم در جهان نام برد، چرا که این مدل فرش ماشینی دارای اصالت و ریشه مشخصی است. بافت اصلی مدل دستباف فرش طرح اصفهان مربوط به دوره صفویه می شود که تکامل نقشه های فرش ایرانی در این دوره به اوج خود رسید. و از مهمترین نقشه های معروف این دوره هم همین فرش طرح اصفهان یا طرح شاه عباسی می باشد. قیمت فرش ماشینی طرح اصفهان به علاوه سایر مدل های فرش ماشینی با توجه به شانه و تراکمی که دارند را می توانید از کارشناسان دریافت نموده و از طریق سایت فرش پرسان پارس هم بیابید.

فرش طرح اصفهان 

خرید اینترنتی فرش طرح اصفهان

با توجه به اینکه خرید اینترنتی فرش ماشینی می تواند تا میزان قابل ملاحظه قیمت فرش را برای خریدار کاهش دهد، امروزه بیشتر مشتریان در شهرهای بزرگ و کوچک تمایل بیشتری به تهیه فرش به این روش دارند. لذا در مجموعه فرش پرسان پارس هم که کلسیون کامل و بی نظیری از انواع فرش ماشینی جدید را دارد، شما می توانید به راحتی با کارشناسان ارتباط گرفته و فرش دلخواهتان را در ابعاد و تعداد مورد نظرتان سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. اطلاعات کامل از نحوه خرید اینترنتی فرش را کارشناسان در اختیار شما قرار می دهند.

فرش طرح اصفهان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر