09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 6 آبان 1398 در ساعت 9 : 58 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش طرح 700 شانه اکرولیک با تراکم 2100 یا 2400 تولید می شود و از لحاظ کیفیت بسیار نزدیک به فرش 700 شانه اصل بوده و ارزان قیمت هم است.

در سال های اخیر شاهد رشد بی سابقه قیمت ها هم در حوزه صنعت فرش ماشینی بوده ایم و هم به طور کلی در تمامی محصولات دیگر این رشد قیمت ها کاملا مشهود بوده است. قاعدتا افزایش قیمت ناگهانی باعث کاهش قدرت خرید مردم می شود و در بسیاری از موارد هم بازار دچار رکود می شود. در حوزه تولید فرش اما کارخانه های فرش برای جلوگیری از این رکود در بازار تلاش نموده اند حجم تولیداتی که قیمت ارزان تری دارند را افزایش دهند. برای مثال تولید فرش بی سی اف، فرش 500 شانه پلی استر و اکرولیک و همچنین فرش طرح 700 شانه اکرولیک در این بازه زمانی افزایش قیمت ها، بالا تر رفته و تقاضا برای خرید این فرش ها هم بیشتر شده است. اکثر نمایشگاه های فرش در شهرستان های مختلف حجم خریدشان را در این محصولات بیشتر کرده اند و فرش های گران قیمت نظیر فرش 1200 شانه در این بازار حجم فروششان کاهش داشته است. البته در شهرهای بزرگ همچنان فرش های با شانه و تراکم بالا در بورس قرار دارند و بسیاری از کارخانه های بزرگ فرش ماشینی هم این تولیدات را که فعلا در بازار داخلی فروش کمتری دارند به کشورهای دیگر صادر می کنند تا بدین ترتیب هم بیشترین بازدهی فروش در کارخانه را داشته باشند و هم نیاز داخلی مردم به فرش هم تامین شود.

مشخصات فرش طرح 700 شانه

در بین انواع فرش ماشینی که تولید می شود فرشی که از لحاظ کیفیت در سطح قابل قبولی باشد و در عین حال مناسب ترین قیمت را هم داشته باشد، فرش طرح 700 شانه است که با تراکم 2100 و 2400 در وزن حدود 400 کلیوگرم با الیاف اکریلیک هیت ست شده بافته می شود. الیاف نرم و با دوام اکریلیک در بافت این فرش مشابه با الیاف به کار رفته در فرش 700 شانه اصل می باشد و از نظر تنوع طرح و رنگ هم تفاوتی بین این دو محصول وجود ندارد و بیش از 90 درصد تولیدات فرش ماشینی 700 شانه به صورت طرح 700 شانه هم تولید می شود و تنها قیمت ارزان تری دارند تا خریداران بتوانند راحت تر این محصولات را خریداری نمایند. استفاده از الیاف اکریلیک هیت ست شده در بافت فرش طرح 700 شانه باعث شده مقاومت و ماندگاری بالایی داشته باشد و سال ها بتوان از آن در منزل استفاده نمود. توجه نمایید که فرش 500 شانه پلی استر ارزان تر از این فرش است اما دوام و ماندگاری آن کمتر است و پس از مدتی استفاده و شستشوی فرش ممکن است الیاف آن که نوعی پلاستیک است به هم چسبیده و فرش لطافت و نرمی اش را از دست بدهد. لذا اگر به دنبال یک فرش ارزان قیمت هستید، بهترین انتخاب برای شما فرش طرح 700 شانه اکریلیک خواهد بود.

فرش طرح 700 شانه

خرید آنلاین فرش طرح 700 شانه

امروزه تنوع تولیدات فرش ماشینی افزایش قابل توجهی داشته است و هر خریداری می تواند فرش دلخواهش را از میان صدها طرح و نقشه مختلف انتخاب نموده و خریداری کند. فرش طرح 700 شانه هم در زمینه طرح و نقشه کم و کاستی نداشته و انواع جدیدی از نقشه های کلاسیک و به روز را می توانید در بافت به صورت فرش طرح 700 شانه مشاهده نموده و انتخاب کنید. فرش ماشینی با زمینه رنگ فیلی، فرش کرم، فرش سورمه ای، روناسی، آبی و فرش گردویی با این کیفیت تولید می شود و لذا می توان به راحتی این فرش را با هر دکوراسیونی تطبیق داد. برای یافتن طرح دلخواه فرش طرح 700 شانه بهترین راه خرید آنلاین فرش است زیرا سایت های معتبر و بزرگ انواع نقشه های جدید و به روز را در رنگ بندی کامل ارائه می دهند و خریدار به راحتی می تواند بهترین و زیباترین فرش را برای منزل انتخاب نموده ، سفارش دهد و درب منزل تحویل بگیرد. نکته مثبت هم قیمت بسیار مناسب تر فرش ماشینی در خرید آنلاین است که معمولا به قیمت درب کارخانه به مشتریان عرضه می شود و برای خریدارانی که به دنبال فرش ارزان قیمت هستند این نکته اهمیت زیادی داشته و صرفه جویی اقتصادی زیادی هم برایشان دارد.

فرش طرح 700 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر