09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 21 دی 1398 در ساعت 19 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کارخانه تابلو فرش ماشینی کاشان،  قیمت تابلو فرش منظره برای خرید، ارزان ترین تابلو فرش طرح منظره ماشینی، بهترین مدل های تابلو فرش نفیس.

تابلو فرش یه عنوان یک کالای زینتی در منازل اکثر ایرانیان مورد استفاده قرار می گرد که شامل انواع دستبافته های نفیس، تابلو فرش ماشینی منظره، وان یکاد و حتی عکس تابلو فرش چهره می باشد که از آن علاوه بر استفاده در دکوراسیون منزل می توان به عنوان یک کادو و هدیه ای خاص و متمایز استفاده نمود.

اما برای خرید تابلو فرش ماشینی از کجا و چطور باید اقدام کنید؟ انواع طرح های منظره و آیات قرآنی را چطور مشاهده کنید؟

انواع تابلو فرش طرح منظره

خرید تابلو فرش منظره ماشینی در کارخانه فرش کاشان در انواع طرح ها و مدل های طبیعت، حیوانات، فرانسوی، تندیس به صورت عمده و تکی امکان پذیر می باشد.

علاوه بر این تابلو فرش های ماشینی در انواع کیفیت های 1000 شانه، 1200 و 1500 شانه دستبه بندی می شوند که تنوع طرح در تابلو فرش 1000 شانه و 1200 شانه بیشتر از سایر موارد می باشد. جهت خرید تابلو فرش ماشینی علاوه بر گالری سایت می توانید از شبکه های اجتماعی محصولات مختلف را مشاهده و انتخاب نمایید.

خرید تابلو فرش ماشینی

پر فروش ترین تابلو فرش های طرح منظره

تابلو فرش طرح منظره همانظور که عنوان شد از تنوع بسیار زیادی برخوردار می باشد که در ابعاد 70 در 50، 100 در 50، 100 در 70 و گاها 150 در 100 تولید می شوند. در لیست زیر 10 مدل برتر قابل خرید تابلو فرش منظره ماشینی لیست شده است:

  • طرح منظره رویایی
  • طرح منظره پس از باران
  • طرح منظره پاییز
  • طرح منظره کوچه باغ
  • طرح طبیعت کوهستانی
  • طرح منظره زمستان
  • طرح بهار
  • طرح تاب باز
  • طرح تک درخت

انواع الیاف تابلو فرش منظره

الیاف تابلو فرش های منظره هم به صورت ابریشم ماشینی و هم به صورت اکریلیک می باشد که در نوع بافت غالبا اکریلیک و در نوع تابلو فرش چاپی به صورت پلی استر می باشد که خرید تابلو فرش ماشینی  در هر دو کیفیت از طریق فروشگاه اینترنتی تابلو فرش پرسان پارس امکان پذیر می باشد.

تابلو فرش ماشینی منظره

تابلو فرش چاپی منظره

از مزایای خرید تابلو فرش منظره ماشینی چاپی می توان به سرعت بالا و کیفیت بسیار خوب به خصوص در نوع کلاریس اشاره کرد. همیچنین با سفارش تابلو فرش ماشینی کلاریس و چاپی می توانید هر طرحی را که مد نظرتان باشد سفارش داده و رنگ بندی بسیار زیبا از خصوصیات دیگر این محصولات می باشد.

تابلو فرش بافتی منظره

بافت تابلو فرش طرح منظره به صورت ماشینی با دستگاه های بافت فرش 1500 شانه، فرش 1200 شانه و همچنین 1000 شانه انجام می شود که ضخامت بیشتر از تفاوت های عمده با محصولات چاپی می باشد. الیاف اکریلیک غالبا هیت ست شده در بافت تابلو فرش های منظره استفاده می شود که نرمی بهتری به این مدل از تابلو فرش ها داده است.

نحوه خرید تابلو فرش ماشینی

مشتریان تک و همچنین عمده که قصد خرید تابلو فرش منظره ماشینی را از کارخانه تابلو فرش کاشان دارند می توانند نحوه فرایند ثبت سفارش را از طریق تماس با کارشناسان و یا ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی شرکت، مطلع شوند.

انواع تابلو فرش طرح حیوانات

از مهم ترین نقشه های تابلو فرش با طرح حیوانات می توان به اسب، ببر، پلنگ، آهو اشاره کرد که در اندازه های مختلف و به صورت بافتی و چاپی در شرکت تابلو فرش ماشینی پرسان پارس تولید می شود. البته در برخی نقشه ها ترکیبی از تابلو فرش طرح منظره و حیوانات مشاهده می شود که تصاویر آن در کانال تلگرامی و همچنین گالری محصولات سایت قابل دیدن می باشد.

تابلو فرش طرح منظره

تابلو فرش منظره با کیفیت

تابلو فرش طرح منظره با کیفیت های مختلف از جمله فرش 1000 شانه و 1200 شانه تولید می شود که مدتیست تابلو فرش 1500 شانه تراکم 4500 نیز به این محصولات اضافه شده است. همانطور که می دانید شانه فرش هر چه بیشتر باشد بافت آن ریزتر شده و تصویر و نمای فرش بسیار جذاب تر خواهد بود که البته از ضخامت آن نیز کاسته می شود.

قیمت تابلو فرش منظره

قیمت خرید تابلو فرش ماشینی منظره با توجه به ابعاد و تعداد سفارش متفاوت می باشد. جهت اطلاع از لیست قیمت خرید تابلو فرش منظره ماشینی با مشاره تلفن شرکت 03154753961 و یا کارشناسان ما 09124602254 و 09131629159 در تماس باشید.

تابلو فرش طرح منظره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر