09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 13 اسفند 1398 در ساعت 19 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی کاشان – کارخانه فرش 1500 شانه تراکم 4500 – خرید فرش ارزان قیمت از کارخانه فرش کاشان.

کارخانه فرش ماشینی کاشان به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کننده های فرش ایران بافت فرش 1500 شانه را در رنگ بندی های جدید انجام می دهد. قیمت فرش ماشینی در خرید فرش 1500 شانه از کارخانه فرش کاشان ارزان تر می باشد.

فرش هزارو پانصد شانه از جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس می باشد که در این مقاله به جزئیات این محصول خواهیم پرداخت. مواردی را که در ادامه عنوان خواهیم کرد شامل قیمت فرش 1500 شانه ماشینی، کیفیت و ویژگی های این محصول، طرح ها و اندازه ها و دیگر محصولات کارخانه فرش کاشان می باشد.

محصولات کارخانه فرش کاشان

کارخانه فرش ماشینی کاشان دارای محصولات متنوع با انواع رنگ، طرح و مدل های جدید می باشد. این تولیدات در شانه و تراکم های مختلف و با کیفیت درجه یک خدمت مشتریان در سراسر کشور عرضه می شوند. الیاف به کار گرفته شده در بافت فرش ها اکریلیک هیت ست درجه یک هستند که از نرمی بالایی برخوردار بوده و فاقد پرزدهی می باشند.

وقتی خرید فرش 1500 شانه تراکم 4500 را انجام می دهید علاوه بر خرید ریز بافت ترین فرش جهان، مرغوب ترین کیفیت را به دلیل استفاده نخ بایر آلمان خریداری کرده اید که مجموعه این عوامل باعث طولانی شدن عمر فرش می شوند.

قیمت فرش هزارو پانصد شانه

قیمت فرش 1500 شانه کاشان در سال 98 به دلیل تولید انبوه کاهش محسوسی را به خود دیده است. اما آن چه باعث ارزان تر شدن قیمت فرش ماشینی هزارو پانصد شانه می شود چیست؟

آیا دلیل ارزان قیمت بودن فرش بی کیفیتی آن است؟ ما با اطمینان از کیفیت تمامی محصولات تولید فرش کاشان شامل فرش 700 شانه، فرش ماشینی 1000 شانه، فرش 1200 شانه و همچنین فرش ماشینی 1500 شانه گارانتی 60 ماهه را برای تمامی این تولیدات در نظر گرفته ایم.

اگر می خواهید خرید فرش 1500 شانه را انجام دهید ساده ترین و مطمئن ترین انتخاب، خرید اینترنتی فرش ماشینی می باشد به این دلیل که با این شیوه، شما خرید فرش از درب کارخانه را انجام داده اید و از تمام مزایای عنوان شده بهره مند شده اید.

خرید اینترنتی فرش 1500 شانه

خرید فرش با کیفیت بالا

مشکلات رایجی که خریداران هنگام خرید فرش تهیه می کنند عدم اطمینان از کیفیت بالای محصول خریداری شده می باشد. در خرید فرش 1500 شانه به چه نکاتی باید توجه کنیم که محصول مورد نظرمان با کیفیت درجه یک باشد؟

با توجه به تولیدات متنوع و متعدد فرش ماشینی کاشان شناخت مشخصات فنی فرش ماشینی می تواند در خرید هر چه بهتر شما کمک کند. در ابتدا لازم است بدانید فرش هزارو پانصد شانه به دلیل تراکم بالا و بافت بسیار ریز از ضخامت بسیار کمی در مقایسه با فرش 700 شانه تراکم 2550 برخوردار است.

قیمت فرش 1500 شانه اکریلیک هیت ست که از فرش های پلی استر نرم تر و لطیف تر می باشند به واسطه عرضه مستقیم فرش از کارخانه ارزان تر بوده و موجب صرفه جویی اقتصادی خریداران شده است.

به یاد داشته باشید فرش اکریلیک در برابر گرما و نور هم مقاومت بسیار بیشتری داشته و از رنگ بندی شفاف تری برخوردار هستند.

انتخاب فرش متناسب با دکوراسیون منزل

مناسب بودن قیمت فرش 1500 شانه تولیدی در کارخانه کاشان انتخاب فرش دلخواه و متناسب با دکوراسیون منزل را برای شما فراهم نموده است. بدانید که ست کردن فرش با مبلمان می تواند زیبایی دکوراسیون منزل شما را بسیار بیشتر جلوه گر نماید.

اما چگونه علاوه بر خرید محصول ارزان قیمت فرش ماشینی ست متناسب فرش و مبل را چیدمان کنیم؟ از مهم ترین نکاتی که در خرید فرش 1500 شانه باید به آن توجه کنیم طرح و رنگ فرش می باشد به طوری که در منازل کوچک بهتر است فرش ها با طرح های خلوت تر و رنگ های روشن تر باشند و برعکس در محیط های بزرگ تر برای بهتر شدن دکوراسیون می توان از فرش های با تم تیره تر استفاده کرد.

قیمت فرش 1500 شانه

خرید اینترنتی فرش کاشان

در فروشگاه آنلاین فرش پرسان پارس می توانید انواع فرش 12 متری، فرش های 9 متری و 6 متری، انواع قالیچه، فرش گرد و بیضی را در مدل های مختلف و با رنگ های آبی فیروزه ای، آبی کاربنی، روناسی، سرمه ای، کرم، بژ و فیلی سفارش دهید.

اما قیمت فرش ماشینی در خرید اینترنتی چقدر کمتر می باشد؟ قیمت خرید آنلاین فرش 12 متری 1500 شانه را بخواهیم با خرید حضوری مقایسه کنیم تفاوتی 20 تا 40 درصدی را می توانیم به راحتی ببینیم.

اگر می خواهید از جدیدترین قیمت فرش 1500 شانه تراکم 4500 مطلع شوید

مقاله زیر را مشاهده نمایید: قیمت فرش 1500 شانه 12 متری

مدل های فرش 1500 شانه

مجموعه فرش پرسان پارس مدل های بسیار زیبا، جدید و مدرن فرش ماشینی 1500 شانه در کنار نقشه های سنتی از جمله ریز ماهی در سبد محصولات عرضه شده خود قرار داده است. با وارد شدن به سایت فرش پرسان پارس و مراجعه به محصولات می توانید از جدیدترین مدل های فرش هزارو پانصد شانه دیدن نمایید.

قیمت فرش 1500 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر