09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 3 ارديبهشت 1398 در ساعت 11 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید انواع فرش ارزان قیمت ماشینی کاشان در شانه و تراکم مختلف 440 شانه و 500 شانه و 700 شانه از طریق سایت پرسان پارس به صورت مستقیم امکان پذیر است.

 صنعت فرش ماشینی ایران ابتدا با تولید فرش 500 شانه آغاز شد. دستگاه بافندگی فرش 500 شانه و فرش 440 شانه ساده تر و ارزان قیمت تر است و تولیدات فرش ماشینی با این دستگاه های بافندگی هم با قیمت کمتری انجام شده و در نهایت قیمت تمام شده فرش هم به حداقل می رسد. لذا فرش ارزان قیمت ماشینی کاشان، معمولا به صورت 440 شانه یا فرش 500 شانه تولید می شود. امروزه با گذشت بیش از نیم قرن از آغاز تولید فرش ماشینی و ورود فرش های با کیفیت و گران قیمت نظیر فرش 1500 شانه و فرش 1200 شانه کاشان، همچنان فرش ارزان قیمت ماشینی که شانه و تراکم پایین دارد، فروش بالای خود را حفظ نموده است. زیرا فرش ارزان قیمت ماشینی در بسیاری از شهرستان های کشور و همچنین کشور های منطقه چون عراق و افغانستان فروش و مصرف بالایی دارد.

انواع فرش ارزان قیمت ماشینی

همانطور که گفته شد فرش هایی که دارای شانه و تراکم پایین باشند، فرش ارزان قیمت ماشینی به شمار می روند. البته جنس الیاف به کار رفته در خاب فرش هم یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت فرش ماشینی به شمار می رود. در زیر انواع فرش ماشینی ارزان بر اساس شانه و تراکم و جنس الیاف مورد استفاده در خاب فرش طبقه بندی شده است:

  • فرش 350 شانه یا فرش 440 شانه با الیاف BCF
  • فرش 440 شانه پلی استر
  • فرش 440 شانه اکریلیک
  • فرش 500 شانه تراکم 1000 پلی استر
  • فرش 500 شانه تراکم 1000 اکریلیک
  • فرش طرح 700 شانه با تراکم 2100 یا 2400 اکریلیک یا پلی استر

در صورتی که برای مصرف فرش در منزل خود به دنبال یک فرش ارزان قیمت ماشینی با کیفیت و خوب هستید. پیشنهاد ما برای خرید، فرش طرح 700 شانه اکریلیک می باشد. زیرا علاوه بر قیمت مناسب دوام و ماندگاری بالایی هم دارد و برای مصارفف خانگی مناسب است. یکی از پارامتر های مهم در خرید فرش ارزان قیمت ماشینی وزن فرش است که در قیمت تمام شده آن تاثیر زیادی دارد؛ بنابراین خریداران عمده این مدل فرش ماشینی می بایست در هنگام خرید فرش ارزان قیمت، به وزن آن هم دقت نموده و قیمت ارائه شده توسط دو شرکت را با معیار، شانه و تراکم، جنس الیاف و وزن فرش با هم مقایسه نموده و سپس برای خرید تصمیم بگیرند.

فرش ارزان قیمت ماشینی

فرش ارزان قیمت ماشینی در تهران و اصفهان

از آنجایی که تولید عمده فرش ماشینی در کاشان انجام می شود. خریداران عمده فرش ارزان قیمت ماشینی در تهران، شیراز، اصفهان برای تهیه فرش مورد نیازشان از طریق کارخانه های فرش کاشان می توانند اقدام نمایند تا کمترین قیمت را برای خرید فرش بیابند. فرش ارزان قیمت ماشینی اعم از فرش 440 شانه تا فرش 700 شانه خوب و مرغوب را در سایت فرش پرسان پارس به صورت عمده تولید و پخش می کنیم.

خریداران عمده فرش ماشینی ارزان از تهران و سایر شهرهای کشور می توانند جهت خرید و فروش یا صادرات فرش ارزان قیمت ماشینی با مشاورین سایت ارتباط گرفته و قیمت فرش ماشینی را بر اساس تیراژ مورد نیاز خود استعلام گرفته و برای اطلاع از نحوه سفارش و خرید و تسویه حساب فرش با شماره های ارائه شده در سایت و یا در شبکه های اجتماعی با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر