09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در کارخانه فرش ماشینی کاشان بهترین فرش 1000 شانه درجه یک با طرح های بی نظیر و جدید تولید می شود که کیفیت بافت عالی و ظاهر زیبا دارند.

شهر کاشان سال های است که نبض اقتصادش با تولید فرش ماشینی و دستباف می زند و اقتصادی پویا در این شهر طی سال ها فعال بوده است. تولید فرش ماشینی و توزیع آن در تمام کشور و حتی صادرات فرش به کشورهای مختلف موجب شده در این شهر همواره اشتغال و اقتصاد با بحران کمتری مواجه بوده و نرخ بیکاری در این شهر هم نسبت به سایر شهرها کمتر بوده و حتی افراد زیادی از شهرهای دیگر برای کار در این منطقه سکونت یافته اند. بنابراین کاملا روشن است که با خرید فرش ایرانی و به طور کلی هر کالای ایرانی خوب، می توانید کمک بزرگی به حفظ اقتصاد و ایجاد شغل در کشور کنیم و به خصوص در هر منطقه ای که زندگی میکنیم برای حفظ شریان حیاتی اقتصاد آن نسبت به تولیدات محلی بی توجه نبوده و به رونق آن کمک کنیم.

فرش در کاشان بسیار قدرتمند تولید می شود و شما هر نوع فرش ماشینی را که بخواهید به راحتی می توانید کارخانه تولید کننده آن را یافته و فرش مورد نظرتان را در هر تیراژی که مورد نیازتان باشد تامین کنید. فرش در حال حاضر در چند مدل فرش 1200 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 700 شانه، گلیم فرش و گبه، فرش سجاده ای و فرش تشریفاتی، فرش شگی و شنل و... تولید می شود و در واقع هر نوع کفپوشی که تصورش را کنید در کاشان تولید میی شود. بیشتر فروش فرش ماشینی را فرش های طرح کلاسیک تشکیل می دهد که در بین طرح های کلاسیک فرش 1000 شانه به علت داشتن ظرافت و زیبایی و همچنین قیمت خوب و کیفیت بالا در کنار هم فروش بیشتری در شهرهای مختلف دارد. فرش 1000 شانه را به دو شکل فرش 8 رنگ یا فرش هزار شانه ده رنگ می توان خریداری نمود که مدل های جدید و متنوع از این تولیدات در گالری همین سایت هم قرار داده شده است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر