09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 3 تير 1398 در ساعت 10 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با استفاده از روش چاپ عکس چهره روی تابلو فرش ماشینی می توان محصولات زیبا و پرفروشی را تولید نموده و به مشتریان این تولیدات جدید ارائه نمود.

مدتی است که با استفاده از دستگاه های چاپ حرارتی سابلیمیشن و یو وی چاپ عکس شخصی، منظره و آیه روی تابلو فرش انجام می شود. چاپ با این دستگاه ها روی فرش عمف نفوذی بین دو الی سه میلی متر دارد به نحوی که در ظهار تابلو فرش اصلا سفیدی مشخص نشده و ظاهری کاملا طبیعی و زیبا به تابلو فرش می دهد. این نوع تابلو فرش چاپی که به تازگی در بازار فروشش جان گرفته به این علت که سرعت تولیدش بالا بوده، هر نوع عکس و تصویری به راحی و بدون محدودیت بر روی فرش چاپ می شود و هچنین قیمت مناسبی که دارد در بازار فروش خوبی کسب نموده است.

تابلو فرش بافتی ماشینی تنها قابلیت تولید در ده رنگ دارد و به همین دلیل ظاهری که در تابلو فرش بافتی ایجاد می شود با تصویر اولیه تفاوت های فاحشی دارد که این تفاوت ها در عکس های شخصی بیشتر جلوه نموده و موجب عدم رضایت مشتری در بسیاری از مواقع می گردد. لذا تابلو فرش چاپی دیجیتالی می تواند جایگزین مناسبی برای این محصول باشد چرا که چاپ عکس روی فرش به صورت دیجیتالی با پنجاه میلیون رنگ انجام می شود که باعث شده تصویر نهایی روی فرش کاملا مشابه عکس اصلی باشد.

در مجموعه پرسان پارس تاکنون مدل های زیادی از تابلو فرش های چاپی در گالری محصولات قرار داده شده که شامل انواع تصاویر منظره، آیه و طرح های اروپایی در کنار تابلو فرش عکس چهره سفارشی می باشد. تمامی این محصولات روی فرش 1000 شانه ابریشمی مرغوب چاپ شده و کیفیت بالا و قیمت تمام شده مناسب و رقابتی نسبت به سایر سایت ها و مجموعه های مشابه دارند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر