09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چاپ تصاویر مختلف روی تابلو فرش به خصوص طرح های زیبای اروپایی در کاشان انجام می شود و این مدل تابلو فرش چاپی زیبا به سراسر کشور عرضه می شود.

تابلو فرش ماشینی که به شکل چاپی تولید و به بازار عرضه می شود دارای رنگ و لعاب جذاب و طرح های متنوعی است. زیرا تولید آن محدودیت در طرح و رنگ نداشته و هر تصویری که مد نظر خریدار باشد را می توان به راحتی بر روی فرش خام سفید چاپ نمود. همانطور که می دانید شهر کاشان مرکز اصلی تولید فرش و تابلو فرش در ایران است و تهیه این محصولات از این منطقه هم به صرفه تر بوده و هم به علت رقابتی بودن کیفیت تولیدات هم در سطح بالاتر است. به خصوص در مورد تابلو فرش چاپی که کیفیت چاپ و نوع تصاویر در بالا رفتن میزان فروش بسیار موثر است در این منطقه شاهد تولید تابلو فرش های چاپی بی نظیری هستیم.

چاپ عکس روی فرش قلق های خاص خود را دارد که با آزمون و خطا و تجربه در مراحل اولیه تولید مشکلات چاپ مرتفع شده و پس از آن هر فردی می تواند کار چاپ را در هر شهری انجام دهد. در کاشان به علت دسترسی راحتتر به فرش خام مرغوب و با کیفیت تابلو فرش چاپی که تولید می شود درجه یک است.

تابلو فرش اروپایی

از طرح های محبوب و پرطرفداری که در تولید تابلو فرش ماشینی بافتی و چاپی استفاده می شود طرح اروپایی یا تابلو فرش فرانسوی می باشد که برای مردم ایران این نقشه ها بسیار جذاب بوده و مورد پسند افراد مختلف می باشند. لذا تلاش زیادی برای تولید این مدل تابلو فرش چاپی و بافتی در نقشه های خاص و متفاوت از سوی همه شرکت ها وجود دارد. مجموعه پرسان پارس هم در این زمینه پیشگام بوده و شما شاهده تولید طرح های خاص و ناب اروپایی در این گالری می باشید. این نقشه ها با کیفیت بالا طراحی شده اند و ترکیب رنگ مناسبی هم دارند و به همین دلیل زیباتر و جذاب تر از نقشه های معمول ه در بازار مشاهده نموده اید هستند. برای مشاهده مدل های جدید تابلو فرش اروپایی می توانید از گالری سایت در بخش تابلو فرش چاپی بازدید نمایید.

تابلو فرش اروپایی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر