09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 25 مرداد 1397 در ساعت 10 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مناسب ترین فرش سفید ساده باف را برای تولید تابلو فرش چاپی زیبا با دستگاه حرارتی و یووی می توانید در این گاری تهیه نمایید.

همکاران عزیزی که در حوزه چاپ فعالیت دارند، به تازگی با تکنولوژی چاپ عکس روی تابلو فرش آشنا شده اند و بسیاری از این افراد این محصول را تولید اصلی شان در فروش قرار داده اند و سود خوبی هم از این کار برایشان حاصل شده است. چاپ عکس روی فرش با دستگاه حرارتی سابلیمیشن و یا UV امکان پذیر است و افراد زیادی هم هستند که در حال حاضر این دستگاه را در اختیار دارند، اما در مورد چند و چون تولید تابلو فرش چاپی با آن اطلاعات کافی ندارند. مهمترین مساله در این راه این است که یک فرش سفید خام مرغوب که قابلیت جذب رنگ خوبی داشته باشد برای تولید تابلو فرش چاپی استفاده شود، افراد زیادی بوده اند که به علت عدم آگاهی نمونه های متعدد از انواع تابلو فرش خام سفید را از شرکت های مختلف تهیه نموده اند و به علت عدم تناسب جنس فرش نتیجه مطلوب را به دست نیاورده اند و پس از هزینه های بسیار در نهایت از ادامه کار منصرف شده اند. لذا اگر می خواهید در تولید تابلو فرش چاپی موفق باشد لازم است به نکاتی که در این مورد ارائه می شود توجه نمایید.

بهترین فرش سفید ساده باف

معمولا بسیاری از مجموعه های عرضه کننده فرش سفید در مکالمه اولیه محصولشان را فرش سفید 1200 شانه اعلام می کنند که باید توجه کنید، فرش 1200 شانه در حال حاضر در ایران تنها با الیاف اکریلیک تولید می شود و بنابراین برای چاپ مناسب نیست و به همین دلیل حتی فرش های خام اکریلیک 1200 شانه که در بازار عرضه می شود قیمت کمتری نسبت به مدل 1000 شانه پلی استر دارند. بسیاری از مشتریان با شنیدن شانه و تراکم فرش خام 1200 شانه به گمان اینکه این مدل فرش مرغوب تر است آن را تهیه می کنند و در عمل می بینند که تابلو فرش چاپی خوبی حاصل نمی شود. برخی از فروشنده ها هم هستند که همان فرش 1000 شانه پلی استر را با نام فرش 1200 شانه با قیمت بیشتر به مشتریان معرفی می کنند که این موضوع هم تنها باعث می شود فرش ارزان تر را بخواهند گران تر بفروشند و در واقع کیفیت برتری در فرش وجود ندارد.

فرش های خامی که در این مجموعه ارائه می شود با صداقت کامل در فروش عرضه می شود، یعنی شما هر فرش با هر کیفیت که مد نظرتان باشد چه فرش 1000 شانه ابریشمی و چه فرش 1200 شانه اکریلیک هر دو با قیمت عمده مناسب در اختیارتان قرار داده می شود و در هنگام ثبت سفارش هم توضیحات لازم در مورد کیفیت و عملکرد هر جنس به مشتریان ارائه می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر