09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

رویه پشتی فرش و همچنین پشتی آماده که با مواد یونولیت و پرز مرغوب پر شده است را می توانید به صورت عمده از مرکز پخش پرسان پارس که در کاشان فعالیت دارد تهیه نمایید.

در تولید فرش ماشینی 9 متری عرض دستگاه بافندگی معمولا به اندازه نیم متر خالی می ماند، اگر عرض دستگاه 4 متر باشد که 1.5 متر فضای خالی برای بافت یک فرش دیگر موجود می باشد. معمولا کارخانه های فرش در این عرض دستگاه رویه پشتی فرش، کناره فرش و یا تابلو فرش بافت می کنند. اینکه بافت چه محصولی در این بخش انجام شود به این بستگی دارد که مشتریان کارخانه بیشتر نیاز به چه نوع محصولی داشته باشند.

کارخانه هایی که تولید رویه پشتی به شکل عمده دارند عمدتا با مجموعه پرسان پارس همکاری نموده و محصولاتشان را جه فروش به این مجموعه ارائه می دهند. در این مرکز هم ما این محصولات را به دو صورت رویه و یا پشتی کامل عرضه می کنیم. بنابراین آن دسته از خریدارانی که قصد خرید پشتی فرش کامل برای فروش دارند و یا افرادی که در حوزه پخش عمده پشتی فرش ماشینی فعالیت دارند و عملیات پر نمودن را خودشان انجام می دهند می توانند با این مجموعه همکاری نموده و محصولات مورد نیازشان را از ما تهیه کنند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر