09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 22 دی 1397 در ساعت 14 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تمام کسانی که برای چاپ عکس روی تابلو فرش با دستگاه سابلیمیشن حرارتی و یا یووی نیاز به فرش سفید ساده باف مرغوب دارند می تواند در این سایت که پخش عمده این محصول را انجام می دهند سفارش خود را ثبت کنند.

تابلو فرش سفید یا فرش خام ساده بافت در کارخانه های فرش ماشینی به منظور چاپ عکس روی فرش یا تابلو فرش تولید می شود. خود کارخانه های فرش در حوزه چاپ روی فرش وارد نشده اند و تنها تولید فرش خام را برای کسانی که دستگاه چاپ دارند و می خواهند تولید فرش و تابلو فرش چاپی نمایند این فرش ها را به صورت سفید بافت می کنند. در حال حاضر به علت راحتی تولید فرش خام اکر کارخانه هایی که بافت فرش 1200 شانه اکریلیک و یا فرش 1000 شانه و 700 شانه پلی استر دارند، فرش خام سفید را تولید می کنند که یک تولید بی دردسر و پربازده است و پرتی و یا ته انباری در آن مفهومی ندارد، اما تجربه ما در حوزه چاپ نشان داده که هر فرش خام سفید هم برای استفاده در چاپ به خصوص طرح چهره که حساسیت بیشتری دارد، مناسب نیست و لازم است ابتدا تست شود تا ببینیم آیا این فرش برای استفاده در چاپ کیفیت خوبی خواهد داشت یا خیر.

فرش خام اکریلیک یا فرش پلی استر؟

فرش های خام سفید که دارای الیاف ابریشمی یا پلی استر هستند به علت ماهیتی که دارند در چاپ و تولید فرش و تابلو فرش چاپی محصولات بهتر و زیباتری را تولید می کنند، این در حالی است که فرش 1200 شانه که دارای الیاف اکریلیک است نمی تواند برای چاپ مناسب باشد و معمولا چاپ مطلوبی را نیز حاصل نمی کند. در این گالری هر دو نوع فرش اکریلیک و پلی استر به صورت عمده در اختیار مشتریانی که برای چاپ نیاز به فرش سفید ساده دارند عرضه می شود و ما پیشنهاد خود را جهت خرید فرش خام 1000 شانه به مشتریان ارائه می دهیم تا با توجه به تجربه ما خرید بهتری داشته باشند و اگر مشتری از هر دو محصول هم بخواهد مانعی وجود نداشته و هر دو محصول برایش آماده می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر