09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید انواع فرش و موکت قرمز تشریفاتی با طرح و رنگ متنوع و در کیفیت مختلف در کاشان انجام می شود که در گالری پرسان پارس تمامی این محصولات معرفی می شود.

همانطور که می دانید خریداران فرش و موکت تشریفاتی معمولا هتل، تالار و رستوران ها هستند که با توجه به درجه بندی که این مکان ها دارند، خرید فرش و موکت تشرفاتی را هم بر همین اساس انجام می دهند. یعنی یک هتل شیک و بزرگ 5 ستاره قطعا فرش تشریفاتی که برای خرید انتخاب می کند با یک هتل معمولی متفاوت خواهد بود و ترجیح می دهد یک محصول خاص و زیبا و باکیفیت را برای هتلش تهیه نماید تا زیبایی محیط هتل تاثیر بیشتری را در انتخاب مشتریان داشته باشد. در مقابل هتل ها و مسافرهانه ها یا رستوران های ارزان قیمت برایشان توجیح اقتصادی ندارد که یک فرش تشریفات خیلی گران قیمت برای خود تهیه کنند.

بنابراین لازم است فرش تشریفاتی در کیفیت های مختلف طراحی و تولید شود تا با ارائه یک لیست قیمت کامل از این محصول مشتریان مختلفی بتوانند محصول دلخواهشان را تهیه نمایند.

موکت و موکت فرش تشریفاتی ساده ترین و ارزان ترین مدل از این محصول هستند که با رنگ های قهوه ای و شکلاتی و گردویی و قرمز و با حاشیه کرم یا طلایی ساده یا ورساچه بافت می شوند و بهترین محصول برای خریدارانی هستند که به دنبال فرش تشریفات ارزان قیمت هستند. در مقابل خریدارانی که به دنبال فرش خوب و با کیفیت تشریفاتی هستند می توانند نمونه های مختلفی از تولیدات را که با طرح و رنگ های متنوع طراحی و تولید شده اند را مشاهده نموده و خریداری نمایند.

فرش قرمز تشریفات

برای مشتریانی که متراژ بالا نیاز دارند، امکان بافت سفارشی طرح های خاص هم وجود دارد و مشتری می تواند با ارائه یک عکس از فرش تشریفاتی مورد نظرش آن را سفارش داده تا برایش طراحی و تولید شود. نمونه تولیداتی که به این سبک هستند را در گالری فرش و موکت تشریفاتی و بخش پروژه های انجام شده ارائه نموده ایم.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر