09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 16 مهر 1396 در ساعت 9 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش های ماشینی هزار شانه کاشان در مجموعه پرسان پارس به خریداران عزیز در سراسر کشور معرفی شده، و با قیمت مناسب ارسال می شوند.

قبل از تولید فرش باید از جهات مختلف بررسی های لازم انجام شود و تمام مراحل تولید به دقت مورد توجه قرار گیرد. طرحی که برای بافت در تیراژ بالا انتخاب می شود می بایست دارد استانداردهای لازم باشد و به گونه ای نباشد که فقط تعداد محدودی از افراد جامعه آن را بپسندند و به نوعی باشد که اکثر مردم با سلیقه های گوناگون بتوانند آن را انتخاب کنند، رنگبندی محصول هم باید کامل باشد تا خریدار مشکلی در انتخاب زمینه رنگ نداشته باشد. بعد از طرح نوبت به خط تولید آن می رسد که باید نوع الیاف مورد استفاده در بافت، نوع دستگاه بافندگی و تمامی عوامل جانبی تاثیرگذار روی کیفیت فرش بررسی شده و بهترین ها برای این منظور استفاده شوند. وجود پرسنل و تکنسین های ماهر که به سرعت دستگاه بافندگی و عملیات را عیب یابی نموده و مانع از تولید فرش معیوب شوند نیز مهم است.

معرفی و فروش فرش هزار شانه خوب

این عوامل همگی در کارخانه های بزرگ به دقت زیر نظر گرفته می شود و به همین دلیل محصولات برندها در بازار بیشتر مورد توجه است و مشتریان اطمینان بیشتری از کیفیت و خدمات پس از فروش محصول دارند. در این گالری هم تلاش شده بهترین فرش 1000 شانه را که توسط برندهای بزرگ تولید شده اند به خریداران معرفی شود. فرش های خوب هزار شانه تراکم سه هزار از مرغوب ترین و محبوب ترین تولیدات روز هستند که با مشخصات فنی کامل به مشتریان معرفی شده و از طریق این مجموعه در سراسر کشور توزیع می گردند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر