09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 30 آبان 1396 در ساعت 23 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش های ارزان قیمت بی سی اف که با کیفیت 340 شانه و 440 شانه بافت می شود در این مجموعه به مشتریان معرفی شده و به صورت عمده پخش می شوند.

فرش ماشینی بی سی اف یا پلی استری که با شانه و تراکم پایین بافت می شود، معمولا در خانه ها استفاده نمی شود و عمده مصرف آن مربوط به فروشگاه های لوازم کرایه، مسافرخانه ها و مکان های مشابه می باشد. این کفپوش ها سبک وزن هستند، دارای طرح های ساده سنتی می باشند و زمینه رنگ، گردویی و لاکی بیشترین میزان تولید را در این کیفیت دارد. این مدل فرش ها در کشورهایی چون عراق و افغانستان که بیشتر فرش ارزان و سبک خرید می کنند، طرفداران زیادی دارند و برخی از کارخانه های ایران تمامی محصولاتشان را به این کشورها صادر نموده و فروش داخلی ندارند.

فروش عمده فرش بی سی اف

افرادی که از فروشنده ها یا مصرف کننده های فرش ارزان قیمت بی سی اف هستند و می خواهند این محصولات را با نازل ترین قیمت ممکن به صورت عمده تهیه نمایند می توانند از مجموعه پرسان پارس اطلاعات کاملی در این مورد دریافت کنند. این مجموعه تولید و پخش این محصولات مطابق با سفارشاتی که دریافت می کند انجام می دهد؛ یعنی وزن و شانه و تراکم توسط مشتری تعیین می شود تا محصول با همان قیمتی که مد نظر مشتری است بافت شود، پس از آن سفارش خریدار روی بافت رفته و در مدت زمان کوتاهی برایش ارسال می گردد. طرح های مختلفی که در این کیفیت بافت می شوند توسط مشاورین برای شما ارسال خواهد شد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر