09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گلیم و گبه ماشینی از کفپوش های ارزان قیمت و پرفروش در صنعت نساجی ایران به شمار می روند که در این مرکز خرید کلکسیون کاملی از این محصولات عرضه می شود.

تولید انواع گلیم ماشینی در کاشان سال ها است که توسط شرکت های مختلف انجام می شود و به دنبال آن انواع گبه ماشینی 320 شانه و 500 شانه با طرح سنتی نیز وارد عرصه تولید شده و تنوع کفپوش های ارزان قیمت را افزایش داده اند. گلیم های هشت رنگ هم زمان زیادی از آغاز تولیدشان نمی گذرد و این محصولات هم با هدف ایجاد تنوع در بازار و تشویق مشتریان به خرید وارد مرحله تولید شده اند. استفاده زیاد از گلیم در ایران و کشور های منطقه به علت قیمت ارزان این محصولات، دسترسی راحت مردم و همچنین حجم بالای تولیدشان می باشد. با بیشتر کردن تنوع محصولات و بالا بردن کیفیت می توان همچنان فروش این تولیدات را در حفظ نمود و حتی افزایش داد. با ورود محصولات ترکیه و چین که ارزان و زیبا هستند، کارخانه های فرش ایرانی هم باید تلاش کنند تولیداتشان دارای مزیت هایی باشند که توان رقابت با این کالاهای خارجی را داشته باشند.

خرید مستقیم گلیم و گبه از کاشان

کاشان به عنوان مرکز اصلی تولید و پخش گلیم و گبه ماشینی در ایران شناخته می شود و خریداران عمده و فروشندگان می دانند که برای تهیه محصول خوب لازم است که برندهای معتبر این منطقه را به خوبی بشناسند. در این مرکز امکان خرید مستقیم بهترین محصولات تولیدی کارخانه های کاشان اعم از انواع فرش در شانه و تراکم مختلف، گلیم و گبه برای خریداران فراهم شده است. اطلاعات کامل تر را مشاورین در اختیار شما قرار خواهند داد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر