09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 4 آبان 1397 در ساعت 19 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

ست پشتی و فرش ماشینی با کیفیت عالی و پرشده با پرز عالی در کاشان تهیه شده و در تمام شهرهای ایران توسط این مجموعه با قیمت خوب پخش می شود.
یکی از مهمترین نکات در خرید پشتی فرش این است که با فرش ست باشد و اکثر مشتریان از آنجایی که معمولا فرش را زودتر خریداری کرده و بعدا به فکر تهیه پشتی فرش می افتند، نمی توانند ست مناسبی برای فرش ماشینی که خریداری کرده اند پیدا کنند. در حال حاضر همانطور که فرش در انواع مختلفی نظیر فرش 700 شانه تا فرش 1200 شانه تولید می شود، پشتی فرش هم به همین میزان طرح و نقشه و بافت متنوع دارد و اگر شما نتوانید هنگام خرید از فروشنده پشتی همان فرش مورد نظرتان را تهیه کنید، یعدا کارتان دشوار خواهد بود و نهایتا اگر موفق به یافتن طرح دلخواهتان هم نشدین ناچارا باید یک نقشه مشابه را برای ست نمودن با فرش خریداری کنید.

با این اوصاف پیشنهاد ما این است که در ابتدای کار هردو پشتی و فرش را با هم از یک مجموعه تهیه کنید و از کارخانه یا شرکت بخواهید پشتی فرش مناسب فرش شما را هم بافت کنند. اگر در این شرایط نیستید و مدتی است که از خرید فرش شما گذشته است می توانید در گالری همین سایت و سایت های مشابه به دنبال طرح پشتی خود باشید یا با مشاورین مشورت نموده و یک نقشه مشابه را از همین مجموعه ها تهیه کنید.

پشتی فرش در سال های اخیر از لحاظ کیفیتی ارتقا یافته و کارگاه تولیدی پشتی از مواد مرغوب نظیر فوم فشرده یا پرز برای پر کردن پشتی استفاده می کنند که این امر مساتلزم صرف هزینه بیشتر و در نتیجه گران قیمت تر شدن پشتی می شود. در برخی مصارف مانند سفره خانه و رستوران های سنتی معمولا پشتی هرچه ارزان تر باشد مقرون به صرفه تر است، لذا مشتریانی که برای چنین مکان هایی به دنبال پشتی ارزان قیمت هستند می توانند از کارشناسان این مجموعه در رابطه با خرید پشتی فرش 440 شانه که با فوم معمولی پر شده است اطلاعات لازم را در رابطه با کیفیت و قیمت این محصولات سوال کنند.

پشتی فرش

ارسال نظر
فرخوند : سفارش
0 0
قیمت پشتی آبی کاربنی
مدیریت : پاسخ
0 0
برای اطلاع از قیمت پشنی فرش با این شماره از طریق تلگرام در تماس باشید: 09131629159
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر