09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش و موکت تشریفاتی در انواع طرح ها و با قیمت مناسب در کاشان تولید شده و در سطح کشور برای هتل، تالار و رستوران ها عرضه می شود.

تولید فرش و موکت های رولی قرمز با حاشیه کرم به صورت عمده توسط برخی از کارخانه های کاشان و اصفهان انجام می شود. این کفپوش ها در عرض نیم متر تا سه متر قابلیت تولید دارند. با توجه به اینکه بیشتر مشتریان عرض 1 متر و 1.20 را خریداری می کنند، لذا معمولا این سایز ها همواره موجود بوده و بلافاصله پس از ثبت سفارش مشتری ارسال کالا برایشان انجام می شود. مشتریانی تهرانی در کمتر از 12 ساعت پس از ثبت خریدشان، می توانند این محصولات را دریافت نمایند و سفارشات سایر شهرستان ها نیز بر اساس فاصله مکانی که از کاشان یا اصفهان دارند بین 24 الی 72 ساعت زمان می برد.

انواع فرش و موکت قرمز تشریفاتی

اکثر فرش و موکت تشریفاتی دارای طرح ساده قرمز لاکی یا زرشکی با حاشیه کرم هستند، اما این مجموعه برای مشتریانی که قصد تهیه این محصولات در طرح و رنگ خاصی دارند نیز محصولات زیبایی در نظر گرفته است که برخی از این تولیدات را می توانید در گالری فرش تشریفاتی همین سایت مشاهده کنید. ارزان ترین نوع این محصولات موکت تشریفاتی است که دارای حاشیه ساده یا ورساچه می باشد. فرش هایی که کیفیت بالا دارند، یعنی در بافتشان از نخ اکریلیک استفاده شده است قیمت بالاتری دارند و معمولا طبق سفارش بافت می شوند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر