09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 9 بهمن 1396 در ساعت 11 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع جدید و متنوع از فرش گرد و هشت ضلعی با طرح و نقشه سنتی و کلاسیک و کیفیت بافت عالی در کاشان به شکل سفارشی و با قیمت خوب تولید شده و برای مشتریان در شهرستان های مختلف ارسال می گردد.

تولید فرش گرد و بیضی خوب در کارخانه های فرش ماشینی خیلی زیاد نیست و با وجود اینکه این محصولات روزبه روز در بازار شناخته شده تر می شوند و طرفداران بیشتری را بدست می آورند اما هنوز مرجع خوبی در بازار و نمایشگاه های سطح شهرها برای تهیه فرش گرد، بیضی یا هشت ضلعی وجود ندارد. در سایت های اینترنتی هم به صورت پراکنده برخی از شرکت های بازرگانی تعدادی طرح و نقشه محدود ارائه داده اند که باز هم ممکن است پاسخگوی نیاز مشتریان جدید با سلایق مختلف نباشد.

در این میان مجموعه پرسان پارس را می بینید که چند سالی از ورود آن به حوزه تولید تخصصی فرش ماشینی گرد و بیضی و به طور کلی بافت سفارشی فرش می گذرد و دارای بیشترین میزان تنوع در طرح و نقشه و ابعاد برای این مدل فرش های خاص می باشد. نوع فرش گرد یعنی سنتی بودن یا کلاسیک و مدرن بودن طرح آن و همچنین شانه و تراکم و ابعاد آن در زیبایی دکوراسیون منزل تاثیر زیادی دارد و خریداران باید در هنگام سفارش فرش گرد و بیضی و یا هشت ضلعی این موارد را در نظر داشته باشند.

استفاده از فرش گرد و بیضی در منزل

فرش های ماشینی که دارای شکل هندسی خاصی چون فرش گرد و بیضی و یا هشت ضلعی هستند قابلیت استفاده در فضاهای مختلف منزل را دارند. در آشپزخانه های بزرگ که دارای میز نهارخوری گرد یا بیضی هستند، معمولا استفاده از این فرش ها در زیر میز به گونه ای که بخشی از فرش از میز بیرون زده باشد به جلوه بیشتر میز و زیبایی آشپزخانه کمک می کند. در چنین فضایی بهتر است زمینه فرش کمی تیره باشد و طرح آن خلوت نباشد تا همواره ظاهر آن زیبا بوده و کثیفی را سریعا نشان ندهد.

فرش گرد

در پذیرایی و در وسط مبلمان می توان یک فرش هشت ضلعی یا گرد خاص  با طرح دلخواه استفاده نمود. این مکان ها معمولا زیباترین دکور را در منزل به ارمغان می آورند چرا که فرش گرد در ابعاد بزرگ استفاده می شود و طرح آن به صورت کامل در معرض دید است. اگر فضای پذیرایی شما مستطیل شکل است می توانید از یک جفت فرش گرد که تقارن خوبی در چیدمانتان ایجاد نماید استفاده نمایید. همچنین اگر فضای کوچکی دارید طرح خلوت با زمینه روشن می تواند فضای منزل شما را بزرگتر و زیباتر نشان دهد.

از فرش های گرد و بیضی به عنوان پادری یا در راهرو هم برای ست نمودن آن با فرش پذیرایی می توان از سایز کوچک استفاده کرد و به یاد داشته باشید استفاده فرش گرد یا بیضی به صورت جفت دکور زیباتر و خاص تری را در منزل شما ایجاد می کند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر