09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش عروسکی اتاق کودک با دستگاه چاپ اختصاصی به صورت فرش چاپی قابل شستشو و سفارشی طراحی و تولید شده و با قیمت ارزان به فروش می رسد.

در جریان تولید هر محصولی این خلاقیت در ایجاد تنوع و آپدیت نمودن محصول و ارتقای کیفیت آن است که موجب می شود آن محصول در بازار همواره مورد توجه بوده و فروشش را حفظ نموده و حتی ارتقا دهد. این امر در حوزه فرش هم بدین شکل است و اگر تولید کننده ای بخواهد با جریان خرید و فروش بازار پیش رود و یا از آن پیشی گیرد، باید همواره به روز باشد و محصولات و تولیداتش مسیر یکنواخت و ساده تولید را دنبال نکنند؛ فرش های جدید می بایست همواره زیباتر و مرغوب تر از تولیدات قبلی باشد و متناسب با نیاز کنونی جامعه باشند.

همانطور که می دانید، سمت و سوی خرید فرش در حال حاضر به حالت مشتری مداری درآمده و مهمترین پارامتر در فروش، ارائه محصولات جدید و متفاوت باب میل خریداران است. مشتریان جدید هم دارای سلیقه های گوناگون هستند و ابعاد فرش را هم می خواهند به دلخواه خود انتخاب نمایند که این امر در تولید فرش های ماشینی که تنها به تولید ابعاد استاندارد اکتفا می کنند، مشکل ساز می شود؛ لذا امروزه برای تامین این دست از نیاز خریداران جدید تولید فرش چاپی آغاز شده است که با بافت سفید فرش در ابعاد بزرگ امکان برش و چاپ طرح دلخواه خریدار در نقشه و اندازه مورد نظرش فراهم شده است.

البته بخشی از خریداران هنوز به تکنولوژی تولید فرش چاپی آگاهی کامل نیافته اند و از اینکه در فرش تغییر رنگ ایجاد شود و یا با شستشو رنگ آن کمرنگ شود نگران هستند، اما با توجه به کیفیت خوب و ثابت بودن رنگ فرش چاپی عروسکی، فانتزی و یا هر طرح سفارشی، کم کم این نگرانی ها نیز از بین رفته و حجم فروش فرش عروسکی چاپی، و سایر طرح های فرش چاپی روند افزایشی خواهد داشت.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر