09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پشتی فرش سنتی که برای آلاچیق سفره خانه ها لازم است باید ارزان قیمت بوده و بتوان آن را به صورت عمده در یک طرح تهیه نمود.

در آلاچیق سفره خانه های سنتی معمولا یک کفپوش سنتی و ارزان قیمت به همراه پشتی فرش هایی با طرح سنتی استفاده می شود. خرید به صرفه و خوب پشتی دیواری برای این مکان ها اولویت اصلی است. چراکه گران خریدن پشتی فرش توجیه اقتصادی ندارد و در محیط عمومی بهتر است جنس ارزان تر استفاده شود. برای همین هم هست که کفپوش اکثر سفره خانه ها گلیم 6 رنگ معمولی است و برای مفروش نمودن آلاچیق ها هم هزینه زیادی مصرف نمی شود. البته پیشنهاد ما در این زمینه این است که به جای گلیم های خشک و نامناسب از گبه های سنتی که هم نرم و هم زیبا هستند استفاده شود و زیبایی و راحتی که این فضاها با گبه پیدا می کنند ارزش پرداخت هزینه بیشتر را دارد.

اما در مورد پشتی همان مدل های ارزان تر بهتر است چون هم طرح سنتی دارند و هم نیازی به استفاده از جنس با کیفیت خیلی بالا نیست. پشتی فرش های جدید که دارای شانه و تراکم بالا مثل پشتی فرش 1200 شانه و 1000 شانه هستند، بیشتر مصرف خانگی دارند و طرحشان هم متناسب با طرح فرش های کلاسیک است و به درد سفره خانه ها و رستوران ها نمی خورند.

ما در این گالری پشتی فرش سنتی با طرح ساده و زیبا در کیفیت 440 شانه و 500 شانه را که قیمت ارزانی دارند به مشتریان عمده به خصوص سفره خانه ها عرضه می کنیم و البته فوم مرغوبی برای پر کردن پشتی استفاده شده تا دوام پشتی بیشتر شود و تا سال ها بتوان از آن استفاده نمود و به این ترتیب هزینه های جانبی این اماکن برای تعویض و خرید مجدد به حداقل برسد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر