09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 36 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

استفاده از سجاده فرش ماشینی طرح محراب در مساجد دارای مزیت هایی است که موجب شده این محصولات بیشترین میزان فروش را به شهرهای مختلف کشور داشته باشند.

همانطور که می دانید مسجد و حسینه در تمامی محله های شهرهای سراسر ایران وجود دارد و تمامی این اماکن برای مفروش نمودن این فضاهای بزرگ به یک فرش مناسب نیاز دارند که بتواند یکپارچگی و نظم خوبی به آن بخشیده و هزینه تمام شده کمی نیز برای هیئت امنای مسجد داشته باشد، چرا که معمولا مساجد با استفاده از کمک های مردمی اداره می شوند و لازم است بر اساس بودجه مشخص هزینه ها مدیریت گردد.

تولید فرش سجاده به همین دلایل با کیفیت های مختلف انجام می شود، یعنی محصولاتی که به مشتریان مختلف ارائه می شود باید قابلیت انعطاف قیمتی خوبی داشته باشند تا به طور مثال هم یک مسجد بزرگ در یک شهر پرجمعیت و بزرگ که خواهان خرید یک فرش خوب و با کیفیت است و هم یک مسجد دورافتاده در یک شهرستان کوچک بتوانند از این مجموعه محصول مورد نظرشان را تهیه نمایند.

تولید فرش سجاده در کیفیت مختلف

سجاده فرش ها طرح های ثابت و مشخصی دارند اما می توان کیفیت محصولات را تغییر داد؛ یعنی اگر مشتری قصد تهیه یک فرش سجاده خوب و با کیفیت داشته باشد می توان بافت آن را در شانه و تراکم بالا و با الیاف مرغوب انجام داد و هرچه بودجه خریدار کمتر باشد می توان با کاهش شانه و تراکم یا تغییر جنس الیاف همان طرح را در یک کیفیت دیگر به مشتری عرضه نمود.

از آنجایی که سجاده فرش ها به صورت رول بافت می شوند به راحتی اطراف ستونها، و قناسی کناره دیواره ها برش داده و به صورت کامل مفروش می شود که این امر می تواند به زیباتر شدن فضای مسجد کمک زیادی کند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر